Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,300   Posts: 1,535,867   Online: 953

Results 1 to 4 of 4

Shooter
    Multi Format

Artikel van Rene DC...

Rene,

in welk tijdschrijft staat dat recente artikel van jou ook weer?
    Ik was eerder deze week in de kiosk door wat tijdschriften aan het bladeren en zag daar plots je naam staan bij een artikel over belichting.

G

Shooter
    Medium Format
    Inderdaad F+D , Fotografie.

Een blad dat af en toe nog wat publiceert over doka (vandaar F+D = Foto+Doka) en analoge fotografie. Ze hebben destijds zelfs en uitgebreide test gewijd aan de Foma films.

Robert

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by argus
    Rene,

in welk tijdschrijft staat dat recente artikel van jou ook weer?
    Ik was eerder deze week in de kiosk door wat tijdschriften aan het bladeren en zag daar plots je naam staan bij een artikel over belichting.

G
    Ik schrijf maandelijks en twee maandelijks wat verhalen in Digitaal Beeld en Fotografie, het is leuk om te doen en je verdiend wat. Het komende nummer van Fotografie staat iets geschreven door mij over de Hyperfocale afstand , en het volgende nummer gaat over UV licht, opmerkingen zou ik
    graag willen horen. In DB gaat alles over software etc..

René de Caluwé

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by bariet58
    over de Hyperfocale afstand.
    René de Caluwé
    Zou je hier op APUG ook iets over het fenomeen Hyperfocale afstand kunnen en willen (mogen) ventileren.
    harry

Release, the best you can do...

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin