Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,000   Posts: 1,524,358   Online: 807

Results 1 to 8 of 8

Thread: reprocam

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format

reprocam

ik heb een aanbieding gekregen van een bedrijf,kan een reprocamera van ze krijgen,helemaal voor nop,maar nu,wat kan je er mee doen,het nut ervan,ik weet het niet,of,nog niet,weten jullie er wat van?ik hoor wel,groetjes,Ruud.

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format

Repro

ik heb er toch maar vanaf gezien,dat ding heeft afmetingen van hoog 165 cm,breed 105 cm,en diep 85 cm,ik denk dat ik gelijk in een scheiding ligt,het is wel een tikje erg groot,dus doen we maar niet.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Je kunt hem gebruiken voor contactafdrukken. Of repro's maken van grote originelen.
    Deze camera's werden tot nog toe veel gebruikt in de drukkerijwereld.
    harry

Release, the best you can do...

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Reprocamera's hebben vaak hele goede lenzen, de zogenaamde barrel lenzen, welke geschikt gemaakt kunnen worden voor grootformaat camera's. De reprocamera ophalen, obejectief houden en de rest naar het gemeente erf.

Ben
    Das Licht macht dem Denker und Forscher die meiste Freude. (from Swiss farmhouse)

Shooter
    Multi Format
    Ik kon er een tijdje ook eentje krijgen, maar het beest was 2 meter hoog. Dan maar de lenzen eraf gehaald :-)

G

elbuveli2ETHPY's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    ik heb toch maar de stap gewaagd,en het gedaan,die reprocamera,bedoel ik,sjonge,het was wel even goed nadenken,en wat voor een verhaal ik in elkaar moest flanzen,om het tegen mijn vrouw te zeggen,daar had ik nog de grootste moeite mee,maar toen we na onze boswandeling in een tentje een kop koffie zaten te drinken met wat lekkers erbij,heb ik het gezegd,ze verslikte zich,maar daar bleef het gelukkig bij,ik heb zo snel en zo duidelijk mogelijk mijn verhaal afgeraffeld,en toen was de bui,die ik in gedachte had zien hangen,heel snel over,ze begon nog over de afmetingen,maar dat heb ik luchtig van tafel geveegd,dus hij komt er,en verder zien we wel.

Shooter
    ULarge Format

ESKOFOT

Ik ben op zoek naar een Eskofot 7007 reprocamera om te cannibaliseren, dus als je wat hoort.

HUIB

Quote Originally Posted by argus View Post
    Ik kon er een tijdje ook eentje krijgen, maar het beest was 2 meter hoog. Dan maar de lenzen eraf gehaald :-)

G

Shooter
    ULarge Format
    Trouwens als je hulp nodig hebt of wat wil weten over reprocamera's ik heb er jaren mee gewerkt, misschien dat ik kan helpen.

Huib

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin