Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,954   Posts: 1,586,005   Online: 771

Results 1 to 3 of 3

Shooter
    35mm

Spoed ontwikkeling kb negatieven en opstuur services, waar?

Hoi mensen,

Vanwege ruimte gebrek, kan ik mijn kb negatieven niet (verhuizing) meer zelf ontwikkelen. Ik ben dus op zoek naar een laborant waar ik mijn kb negatieven per post naar toe kan zenden, en die ze ook weer terug zend na de ontwikkeling.

Ik heb een eigen KvK-nummer en btw-nummer; dus dat is het probleem niet bij de vaklaboranten die daar om vragen.

Ik had vakcolor ook gevonden, maar volgens hun niewsbrieven archief deden/doen ze niet meer aan film ontwikkeling. Of toch wel...?

Uiteraard moet de kwaliteit top zijn, en gaat het alleen om het ontwikkelen en ik hoef dus geen fotoprints. Ook zou het fijn zijn, als ook aan het pull en push proces doen. Dus veel eigen inspraak...

Alvast hartelijk dank!

groetjes Benny

Shooter
    4x5 Format
    Een paar vak-adressen voor je (al heb ik geen idee heb of ze per post iets doen, maar toch):

S-Color, Amsterdam en Utrecht
    Het Beeldgebouw, Rotterdam

Groetjes, Peter

willem's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    kleurgamma, ook in Amsterdam

groeten

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin