Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,707   Posts: 1,482,857   Online: 969

Results 1 to 3 of 3

Thread: FOBA

Philippe-Georges's Avatar
    Shooter
    Multi Format

FOBA

Ik ben op zoek naar zo'n 'ding' van FOBA (zie foto), ik ben de naam/code vergeten en hetzelfde wordt niet meer gemaakt. Het dient om drie Combitube buizen onder een hoek van 90°, op de zelfde hoogte, te bevestigen.
    Is er iemand onder jullie die er zo een te koop heeft?
    Ik had er vier en ben er één kwijt, hoe weet ik niet, maar ja...

Dank je,

Philippe
    Last edited by Philippe-Georges; 01-20-2010 at 12:52 PM. Click to view previous post history.
    "...If you can not stand the rustle of the leafs, then do not go in to the woods..."
    (freely translated quote by Guido Gezelle)

PS: English is only my third language, please do forgive me my sloppy grammar...

Shooter
    4x5 Format
    Nederlandse importeur al geprobeerd ? Photal

Staat inderdaad niet meer in hun catalogus, knetter.

Peter

Philippe-Georges's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by archphoto View Post
    Nederlandse importeur al geprobeerd ? Photal

Staat inderdaad niet meer in hun catalogus, knetter.

Peter
    Ja, zelfs gemaild naar Zwitserland, nergens te vinden. Het nieuwe model verbindt de buizen op een andere mannier, niet op de zelfde hoogte, hierdoor kan het niet meer gecombineerd worden met het oudere model, jammer.

Bedankt voor de reactie,

Philippe
    "...If you can not stand the rustle of the leafs, then do not go in to the woods..."
    (freely translated quote by Guido Gezelle)

PS: English is only my third language, please do forgive me my sloppy grammar...

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin