Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,000   Posts: 1,524,333   Online: 700

Results 1 to 4 of 4

Shooter
    35mm

gezocht reparateur voor mijn minolta srt 100x

Beste Mensen,
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen of een tip heeft over het volgende:
    Ik ben Sandra Maarhuis, kunstenaar te Hilversum en voor het maken van mijn fotocollages ben ik afhankelijk van mijn Minolta srt 100x. Ik fotografeer hier al bijna 25 jaar mee en ik ben zeer aan deze camera gehecht.
    Nu is het probleem dat mijn spiegel niet meer "terug klapt" waardoor de sluiter blijft open staan. Zelf weet ik niet of hij echt kapot is of dat het fototoestel nodig schoon gemaakt moet worden. Om iemand te vinden die nog de kennis en kunde in huis heeft om mijn fototoestel te repareren heb ik al stad en land afgezocht.

Vandaar dat ik via dit forum een oproep wil doen of iemand een tip heeft of misschien iemand kent die dit fototoestel voor mij kan nakijken / repareren.

Vriendelijke groet, Sandra Maarhuis

MrclSchprs's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Will van Manen. Heeft enkele van mijn camera's schoongemaakt. Echt een aanrader. http://www.kamera-service.info/

AmsterdamMartin's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    5
    Will van Manen, te Zoetermeer. Zeker een aanrader. Ik zag vandaag een mooie Minolta TLR op zijn tafel staan trouwens.

Shooter
    Medium Format
    Is in goede handen bij Wil.
    Ik heb nog diverse SRT en SR staan. Helaas gebruik ik ze te weinig.
    Pak vaak de XD, vooral voor straat fotografie.

groet,

Theo

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin