Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,476   Posts: 1,542,634   Online: 940

Results 1 to 2 of 2
    AmsterdamMartin's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    5

Aangeboden Canoscan 8800F

Ik ben zo vrij dit toch hier te plaatsen, opdat het in de Nederlandse liefhebbersplaats gezien wordt, en mijn bedoeling non-commercieel is:

Aangeboden: Canoscan 8800F, voor kleinbeeld en middenformaat (wegens overstap naar epson V700 en opstart 4x5)
    Intensief gebruikt, 100+ rolletjes, anderhalf jaar oud, geen garantie.
    Heeft een defect: over het linkerdeel van het scanbed komt structureel een streep. Is evenwel prima te gebruiken met 1 negatiefstrook 35mm of 120 per keer aan de rechterkant. Kwaliteit nog steeds erg goed, zeker in combinatie met Vuescan pro - niet meegeleverd. Canon drivers en scanprogramma's wel gratis te downloaden)

Ophalen in Amsterdam, Eindhoven ook mogelijk. Per week kom ik in meerdere provincies, vooral Randstad, Zeeland, Brabant en Overijssel.
    Voor enkele rolletjes van welk formaat dan ook, of voor een werkende vergroter, liefst zoveel mogelijk formaten, bijbetalen geen probleem tot zekere hoogte (dus de opbrengst gaat regelrecht de hobby in). Of iets wat je zelf nog over hebt, in overleg. Ben een ECHTE doka aan het bouwen in een daarvoor bestemde kamer.
    Last edited by argentic; 07-14-2010 at 07:54 AM. Click to view previous post history.

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Hmmm. Officieel zou ik dit bericht moeten wissen.

Maar vooruit, omdat het voor het goede doel (doka) is. ;-) Ik sluit bij deze wel de discussie. Martin, kun je mij een berichtje sturen wanneer de scanner geruild is voor analoge apparatuur, opdat ik de thread kan verwijderen?

Groeten,
    Wilbert
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin