Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,928   Posts: 1,556,826   Online: 883

Results 1 to 4 of 4

Shooter
    Medium Format

Welke fotoscanner gebruiken jullie?

Beste mensen, nu ik het afdrukken in de doka weer in de vingers begin te krijgen wil ik deze afdrukken ook digitaliseren, zodat ik iets kan laten zien op een website.
    Het gaat puur om z/w afdrukken tot maximaal A4.
    Mijn PC draait op Windows Vista met 1G Ati grafische kaart.
    Ik ga geen negatieven scannen, daar heb ik een doka voor.
    Jullie input lees ik graag.

M. vr. gr.

RobertV's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Epson. Voor het inscannen van een foto voor op internet kan het elk type zijn.
    Ik heb een V500, deze kan ook 35mm en rolfilm scannen tot 6400 dpi, waarbij boven 4000 dpi verder weinig gebeurd. Voor foto's kun je scannen met 300dpi.

Hiervoor had ik een 3170 maar max. 3200 dpi en traag. De V500 is vrij snel en heeft een LED lichtbron welke ook direct gereed is. Kost rond Eur. 200,-

Van foto's als negatieven best wel redelijke kwaliteit gezien de prijs. Maar optisch printen met mijn Dunco II 67 120 pro met Split Grade is vele malen beter. De V500 heeft ook ICE.

RobertV's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ik meen dat scanner vragen buiten APUG valt dus eigenlijk moet je dit vragen op:
    HYBRIDPHOTO.COM

Groetjes,

Robert

Shooter
    35mm
    ik gebruik sinds kort een epson V750 en ik moet zeggen dat ik erg blij ben met deze aanschaf.

Mvg Jacques

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin