Switch to English Language Passer en langue franÁaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,928   Posts: 1,585,198   Online: 771

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13
    fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by argus

haha!!
    Prachtig dat je op zo'n jeugdige leeftijd al dat 4/5 inch gedoe in je handen hebt...
    Want zo'n omgekeerd beeld dat je amper ziet... niet makkelijk

Wat gaat dat geven binnen een aantal jaren!!

Produceert je scanner die strepen???

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    vervolg: hoe je druk je af, met een 4/5 inch vergroter??
    Nadien zo'n negatief op een 50/60 zetten.... zalig gevoel..

Tot 11/11??

Shooter
    Multi Format
    Fred,

zo jeugdig ben ik nu ook niet he ;-) (34...)
    Jong, zo voel ik me wel.

Ik vergroot momenteel tot 18*24 papier, tot ik vind dat de kwaliteit van mijn negatieven en afdrukken het verdienen om groter te gaan, eerst dus nog meer ervaring opdoen.

Mijn scannertje produceert idd. strepen. Niet leuk en de afdruk baat zeker niet van de omzetting naar scherm.

Ik heb daarnet nog van hetzelfde negatief 4 afdrukken gemaakt voor de (Engelse) print-exchange, maar dan wel op barietpapier met witte basis (Veel ruimere toonschaal dan warmtone!!!) en met wat dodge-en-burn werk.
    Het rotsstrand heb ik wat minder belicht en de rotstoren op rechts wat meer gegeven... binnenkort krijg je die print wel zelf onder ogen.

Trouwens: gemaakt met deze camera... misschien zag je hem al in de Engelse forums

G

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  ó   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin