Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,960   Posts: 1,558,279   Online: 929

Results 1 to 9 of 9
    Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2

Abdij ruine van Villers-la-Ville (B)

Hoi,

Aanbevelens waard is de abdij ruine van Villers.

Een uitgebreid complex (uitgebreider dan Orval) met volop mogelijkheden voor fotografie.

Bij binnenkomst werden we tegengehouden, gezien onze uitrusting dacht de dame aan de kassa dat we pro's waren. Na haar overtuigd te hebben van ons amateurschap sloeg de toon om en bood ze s'middags zelfs aan om de spullen tijdens de lunch in haar kantoor achter te laten zodat we het niet hoefden mee te slepen.

Tip: ga niet direct fotograferen, verken de site eerst!

Villers-la-Ville (Gemeente Nijvel) vind je op de lijn Brussel/Charleroi, meer info: www.villers.be

Huib

biloko's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ook een van mijn inspiratie plekken... Heb daar veel plezier (met foto) gehad... Kijk bijvoorbeeld op http://users.swing.be/charles.lemair...VILLERSLAVILLE met photos van een dag met te veel mist om normale foto te doen...
    Charles "Biloko" Lemaire

biloko's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Was nog iets vergeten.... Villers-la-ville is in de gemeente Villers-la-ville... niet Nijvel...
    Charles "Biloko" Lemaire

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Inderdaad prachtige site! Ben er afgelopen zondag gaan fotograferen, overdag dus het licht was wel niet zo bijzonder (beetje te contrastrijk vond ik...)

Daarnet de hele serie afgedrukt, zitten er toch een drietal (op 40) bij die ik groot wil afdrukken....

Ps (en off-topic hier): enorm geschrokken van het aantal zilverresten in mijn flessen fixeer, wist niet dat dat zo enorm was (de brokjes kwamen eruit bij het spoelen en het wat te laat om te vermijden dat dat hier naar het grachtenstelsel verdwijnt :s)
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Quote Originally Posted by PieterB
    Daarnet de hele serie afgedrukt, zitten er toch een drietal (op 40) bij die ik groot wil afdrukken....
    Laat zien ... Laat zien ...

M.
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Not yet, en de eerst prints waren heel snel op die pakken oud papier die nog liggen had
    de goede neem ik wel eens mee of plaats ik wel online, maar ik ga ooit toch eens moeten terugkeren ... voor trouwfoto's prachtige locatie
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    ... voor trouwfoto's prachtige locatie
    bwoah! trouwfoto's maken op een plek waar vroegere bewoners hun gelofte van kuisheid aflegden.......

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    lol en jij denkt dat al die lekenbroeders daaraan zich steeds hielden

biloko's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    voor trouwfoto's prachtige locatie
    Meestal door "baroque" mensen bekend... Heb zelf eens een princesse en iemand met een boog in de ruines ontmoet...
    Charles "Biloko" Lemaire

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin