Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,546   Posts: 1,572,921   Online: 962

Results 1 to 6 of 6
    Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2

Zeche Zollverein (BRD)

Hoi,

Zeche Zollverein is een stilgelegde Cokes fabriek in Essen (Rurgebiet). Vrij toegangkelijk. Niet alles is tot op korte afstand benaderbaar. Heel uitgebreidde site die uit meerdere onderdelen bestaat die op enkele honderden meters van elkaar liggen. Binnenkant van gebouwen is alleen met een gids te bezoeken, heb mij laten vertellen dat het de moeite waard is.

Voor de oplettende fotograaf zijn er leuke en verrassende dingen te zien.

Info: http://www.zollverein.de/start.php

Huib

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by Huib
    Hoi,

Zeche Zollverein is een stilgelegde Cokes fabriek in Essen (Rurgebiet). Vrij toegangkelijk. Niet alles is tot op korte afstand benaderbaar. Heel uitgebreidde site die uit meerdere onderdelen bestaat die op enkele honderden meters van elkaar liggen. Binnenkant van gebouwen is alleen met een gids te bezoeken, heb mij laten vertellen dat het de moeite waard is.

Voor de oplettende fotograaf zijn er leuke en verrassende dingen te zien.

Info: http://www.zollverein.de/start.php

Huib
    Is dit een suggestie Huib om er naar toe te rijden?

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    Fred,

ikzellf vind het een interessante site om te bezoeken, die ene dag was veel te kort, want we waren slechts op een plek (het complex waar de cokesovens staan).

Huib

juw
    juw is offline

Shooter
    35mm
    Images
    1
    Quote Originally Posted by fred
    Is dit een suggestie Huib om er naar toe te rijden?

h'mm.

Ziet er goed uit.

Wanneer iemand over een week of drie zin heeft om mee te rijden vanaf omgeving Eindhoven.......

Groeten.

Johan.

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    Johan,

zou wel willen maar rond die tijd zit ik ergens tussen Etretat en Cap Gris-nez.

Groet,

Huib

Ps. eten helmondenaren nog steeds katten? :-)

juw
    juw is offline

Shooter
    35mm
    Images
    1
    Quote Originally Posted by Huib
    Johan,

zou wel willen maar rond die tijd zit ik ergens tussen Etretat en Cap Gris-nez.

Groet,

Huib

Ps. eten helmondenaren nog steeds katten? :-)
    Ach wat jammer voor je, zou dit weekend of volgend weekend ook wel willen, maar ja, ik zit net onder New York :-) Wat een prachtige herstkleuren !! Maar 'ff wat dia film zien te vinden (Wallmart op de hoek had niets :-| )

Maar ik ben flexibel kwa tijd (In tegenstelling tot de photokina, heb die mensen netjes opgebeld of ze de beurs 'ff wilden verplaatsen i.v.m. voorbereidingen, wat denk je, ik was niet de enige die wilde komen ..)

Eneeeehh, ik ben geen geboren Helmondenaar, dus mij maak je er niet kwaad. Maar ik schiet graag katten (maar verspil er geen film aan, de luchtbuks staat netjes naast de tuindeur :-), helaas, sinds dat ding er staat geen kat meer gezien die overdag de planten aan't bemesten was.)

Groeten.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin