Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,921   Posts: 1,584,927   Online: 1007

Results 1 to 2 of 2
    Schotc's Avatar
    Shooter
    Medium Format

Cin City en fotografie?.

Gisteren de film Sin City bekeken en nieuwe inspiratie opgedaan wat zwart wit fotografie betref. Film is bijna geheel in zwart wit gemaakt met zo nu en dan blauwe en rode tinten, zeer apart. Ik zou zeggen voor een ieder die geïnteresseerd is in zwart wit beelden een aanrader. Minder geschikt voor mensen met een zwakke maag, het zijn letterlijk harde zwart wit beelden. De film laat zich bekijken als een stripboek uit de jaren 70 .Ga hem denk ik nog maar een paar keer bekijken. Zou graag eens van een ander willen horen of ze ook op deze manier inspiratie opdoen voor het maken van zwart wit foto's, of ben ik de enige hierin?.

Shooter
    Medium Format
    Ik kreeg er ook behoorlijk de zilverkriebels van. Heel mooi werk die film. Harde contrasten met veel dichtgelopen partijen, maar wel heel mooi met strepen licht steeds de focus gelegd. Ik vond het prachtig wat ze gemaakt hebben.
    Om na te maken niet zo eenvoudig, je zult al snel op een studio-achtige situatie aangewezen zijn.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin