Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,271   Posts: 1,534,512   Online: 1034

Results 1 to 6 of 6

Shooter
    4x5 Format

't lot van dinosaurussen

Er is bij mij een ethisch/moreel probleem ontstaan. Wat is 't geval. Een paar jaar geleden redde ik een vloer staande 18X18 vergroter van een wisse ondergang richting oud ijzer. Met 't idee om de kleurenkop er van op mijn eigen 8X10 vergroter te gaan gebruiken. Helaas is daar niets van gekomen. Maar nu begint 't ding me toch gruwelijk in de weg te staan. Dus toch maar naar 't oud ijzer ? Zo'n 250 kg levert nog een paar tientjes op, net zo veel als hem verkopen. Maar 't besef dat deze machines nooit meer gemaakt zullen worden, is toch wel afscheid nemen van een voorbije periode. Of moet je dat niet zo zien ?

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Zorg ervoor dat deze machine bewaard blijft voor het nageslacht en neem contact op met het Ned. Foto Instituut te Rotterdam. Voorwaar een leuke aanwinst voor het nieuwe gebouw dat in het voorjaar geopend wordt.

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

dirkv's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    En? Is de dinosaurus begraven of in het museum beland?

Shooter
    4x5 Format
    Helaas is hij tot een roemloos einde gekomen. En heb ik nu nog maar 5 vergroters over, waarvan 2 vloerstaand 8 X 10 's. Een in reserve kan geen kwaad is mijn devies.

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Ik heb een hele oude 5x7 vergroter omgebouwd tot verlichting voor mijn fineart studio.
    Nu heb ik een instelbare werkhoogte en kan de lichtbron in hoogte instellen en kantelen.

heb ik nu per ongeluk een Dino gekilled ?

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Leuk idee.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin