Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,921   Posts: 1,522,089   Online: 755

Page 6 of 6 FirstFirst 123456
Results 51 to 54 of 54

Thread: The End ?

Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169
    Quote Originally Posted by Marc Leest View Post
    Inderdaad, "Tja..." :

"Kodak is relying on leaner costs to see it through its transition into a digital imaging powerhouse. It has chopped almost 50,000 jobs since 2002 and its work force of 20,300 is its smallest since the 1930s."
    My website

"The nineteenth century began by believing that what was reasonable was true, and it wound up by believing that what it saw a photograph of, was true." - William M. Ivins Jr.

"I don't know, maybe we should disinvent color, and we could just shoot Black & White." - David Burnett in 1978

"Analog is chemistry + physics, digital is physics + math, which ones did you like most?"

Shooter
    Multi Format
    Ola ola Marc niet zo somber man...analoog is allebehalve op z'n eind.
    Zelf werk ik nu sinds begin dit jaar TERUG voor 100% (!!!) op film.
    En er zijn zeker innovaties in de analoge fotografie aan de gang. Kijk maar naar Kodak met hun nieuwe PORTRA 400 en 160 film's die hun NC en VC versies vervangt sinds dit jaar.
    Die film's hebben spinternieuwe emulsies met vision 3 technologie uit de motion picture industrie...echt TOP materiaal. Die nieuwe film's zijn beschikbaar in MF en 135 formaat.
    En heeeuu als ik zo collega's hoor dan ben ik niet de enige die opnieuw 100% "analoog" werkt :-)
    Believe me....analoge fotografie is allebehalve dood.
    Oooo en een hogere zilverprijs...waaaw dus m.a.w. mijn afdrukken zijn ineens meer waard tijdens een verkoop op een expositie hahahaa :-)))

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Beste Marc....het voorjaar staat er aan te komen....pak je camera's .....stop er film in en ga prachtige platen schieten. Enne...nostalgie is onzin....je werkt analoog voor een bepaalde reden...de overstap naar digitaal is eenvoudig gemaakt....kies dus en laat je niet afleiden door de massa's.

Groetend

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    De fotozaak verdwijnt als gevolg van slechte service, niet meer op voorraad hebben van de gewenste materialen en tenslotte bepalen de mooie blauwe ogen van de verkoper(ster) ook nog eens of je daar graag terug komt. Oorzaak en gevolg moeten niet door elkaar gehaald worden.
    Gelukkig heb ik in mijn naaste omgeving nog een fotozaak die meer dan bereid is om me aan de juiste materialen te helpen.
    Bestellen en met enkele dagen geleverd, zonder vooruit te betalen en zonder verder gezeur, of anderszins geneuzel...

BTW. de vinylschijven zijn er ook nog steeds en dat al vele jaren nadat doemdenkers die al hadden afgeschreven.

...en nog even iets, kennis gaat alleen verloren als je het niet wilt delen.
    harry

Release, the best you can do...

Page 6 of 6 FirstFirst 123456

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin