Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,977   Posts: 1,523,685   Online: 1143

Results 1 to 10 of 10

Thread: Portret

Images
    22

Portret

Kan het niet laten om toch ook weer eens een portret te plaatsen, blijft toch altijd weer spannend om de medemens goed in beeld te zetten. Deze chauffeur van een betonstortwagen die ik aan de Belgische kust fotografeerde vond het geen probleem dat ik hem vroeg, u heeft een pracht hobby zei de man;-)) En dat is ook zo, ik ben blij dat ik deze persoon aan mijn portretten reeks kan toevoegen een echte bouwvakker die zijn eigen interesse “motorfietsen” ook niet onder stoelen en banken steekt.

Camera: Mamiya 6MF+50mm

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Mooi werk.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    Medium Format
    mooi,
    ik hou er wel van dat mensen i.p.v. woorden over fotografie hun werk laten zien

jan

Images
    22
    Quote Originally Posted by janké
    mooi,
    ik hou er wel van dat mensen i.p.v. woorden over fotografie hun werk laten zien

jan

Ik heb nu door dat het niet de bedoeling is om hier foto's van je zelf te plaatsen :-) sorry daar voor. Ik nodig fotografen dan ook uit voor een bezoek aan mijn site en weblog zodat men een idee krijgt wat ik zoal doe met mijn "Mamiya 6+50mm" en mijn "Good Old M645 van dik 25 jaar oud met de 45-80-150mm"

http://www.fotowillem.com

Groet,

Willem.

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Ochja, niet de bedoeling: het blijft een prachtig beeld
    Altijd al bewondering gehad voor jouw portretten....
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Fotowillem
    Ik heb nu door dat het niet de bedoeling is om hier foto's van je zelf te plaatsen :-) sorry daar voor.
    Hoi Willem,

APUG is geen plaatjes uithangbord-site maar een discussieforum voor analoge fotografen. Om toch wat van eigen werk te laten zien en discussie op te wekken zijn er de persoonlijke galeries. Zoals Annemieke al gezegd heeft, moet je daarvoor 12 $ per jaar betalen. Dat is vooral om misbruik van bandbreedte te voorkomen. Voor die 12 $ krijg je overigens massa's meer informatie dan in ongeacht welk duurder fototijdschrift.

Apug is dus geen site om je eigen werk ten toon te stellen, maar je mag best af en toe iets van je werk of je technische experimenten laten zien. Zorg gewoon dat je niet overdrijft. M.a.w. met een beetje gezond verstand houden we het hier allemaal gezellig.

En iemand die zulk mooi portretwerk produceert als jij is hier natuurlijk altijd welkom om mee te discussieren.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by argentic
    Hoi Willem,

...
    En iemand die zulk mooi portretwerk produceert als jij is hier natuurlijk altijd welkom om mee te discussieren.
    Oef, gelukkig...
    Anders zouden we wel allemaal hier mogen/moeten wegblijven...

Shooter
    Medium Format
    Het is natuurlijk tegen de regels, maar Willem mag van mij elke dag werk laten zien. Prachtige stijl Willem, ik geniet er met volle teugen van.

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by Frits Flits
    Het is natuurlijk tegen de regels, maar Willem mag van mij elke dag werk laten zien. Prachtige stijl Willem, ik geniet er met volle teugen van.
    Hier denk ik er ook zo over...
    Trouwens, zijn er regels in de fotografie?...

Shooter
    Medium Format
    Ik doelde op de regels van het forum. Ik wil niet perse de persoon zijn die overal tegenaan schopt, dat is mijn stijl niet. Maar regels of geen regels. Hier kijk ik met zoveel plezier naar, dat mag van mij altijd.
    Dat hele gedoe met subscriber staat me niet zo aan. Ik begrijp het wel, maar ik vind de laagdrempeligheid nu net de charme van een internetgallery. Natuurlijk krijg je een hoop afval, maar dat vind ik nu weer niet storend i.t.t. vele anderen, die er al snel een eliteclubje van maken.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin