Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,930   Posts: 1,585,396   Online: 997

Results 1 to 2 of 2
    Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12

World press photo

Vandaag werd bekend wie de laureaten zijn.
    En ...?
    Voor mij een matige depressieve bedoening met zelfs uitsluitend digitale beelden.
    Gelukkig schiet hiervan in 15 jaar niets meer over.

Wat denken jullie ?

http://www.worldpressphoto.nl/

M.
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

Shooter
    35mm
    Ja ik ben het met je eens, erg veel depressieve beelden. Maar waar ligt de grens dat je geen foto's van een situatie maakt? Volgens mij is er ergens een grens en die is voor een ieder verschillend. Bij mij:
    In Delhi langs de kant van de weg wonen mensen die niets bezitten. Twee zeer armoedige kinderen met wilde haren en mooie grote ogen trokken mijn aandacht. Ik wilde ze fotograferen en keek een beetje naar rechts. Daar zag ik een dode man liggen met veel vliegen op zijn gezicht. De combinatie van die kinderen en de dode man zou inhoudelijk een aangrijpende een goede plaat kunnen opleveren. Uit respect voor de man kon ik het niet fotograferen.
    Hoe zit dat bij andere Apuggers?

Sip

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin