Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,301   Posts: 1,536,078   Online: 931

Results 1 to 3 of 3
    Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14

Frits Weeda in Amsterdam

Vandaag de expositie van Frits Weeda in het Gemeente Archief in Amsterdam bezocht. Fraaie z/w beelden, genomen met de Rolleiflex in de jaren zestig, die een goed tijdsbeeld neerzetten. Daarnaast ook fotografisch zeer interessant vanwege het goede gebruik van licht, tegenlicht en compositie. Fraaie bariet prints en enkel digitale panorama's, die in photoshop zijn samengevoegd.(duidelijk minder van kwaliteit)
    Ik hoorde zo links en rechts dat men die digitale drukken mooi vond, waarbij men de barietdrukken bedoelde. Ik heb dat gelukkig een paar keer recht kunnen zetten. Entree 2.50. Na die tijd heeft weeda geen camera meer aangeraakt, een interessant verhaal, wat te lezen valt op de expositie.

Ben

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by Breunes
    Vandaag de expositie van Frits Weeda in het Gemeente Archief in Amsterdam bezocht. Fraaie z/w beelden, genomen met de Rolleiflex in de jaren zestig, die een goed tijdsbeeld neerzetten. Daarnaast ook fotografisch zeer interessant vanwege het goede gebruik van licht, tegenlicht en compositie. Fraaie bariet prints en enkel digitale panorama's, die in photoshop zijn samengevoegd.(duidelijk minder van kwaliteit)
    Ik hoorde zo links en rechts dat men die digitale drukken mooi vond, waarbij men de barietdrukken bedoelde. Ik heb dat gelukkig een paar keer recht kunnen zetten. Entree 2.50. Na die tijd heeft weeda geen camera meer aangeraakt, een interessant verhaal, wat te lezen valt op de expositie.

Ben
    Dat wordt dan 'een reden te meer' (naast de expositie van Vanfleteren) om 'eindelijk' eens Amsterdam te ontdekken.
    Wat mag ik niet missen in A'dam???

mvrgr
    Fred

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Daar is altijd wat te beleven Fred. Kijk maar eens op www.foam.nl en www.huismarseille.nl. Als je gaat camera meenemen, er zijn daar frraaie straatportretten te maken.

Ben

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin