Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,542   Posts: 1,572,812   Online: 983

Results 1 to 2 of 2
    PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9

3F - Caermersklooster

Ik ben even naar de tentoonstelling gegaan van Filip Claus, Piet Goethals en Carl Uytterhaegen. Vooral de foto's van deze laatste konden me boeien, het is ook wel eens interessant Filil Claus bezig te horen over de De Standaard/VUM en zijn 'eigen' krant De Morgen, waarvan de fotoredactie blijkbaar nog meevalt.

Zeker de moeite om eens te bezoeken
    Gratis toegang
    meef info op www.caermersklooster.be
    Nog tot 10 april
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    35mm
    Dag Pieter,

ik was aanwezig bij de opening van de tentoonstelling in Gent en was absoluut onder de indruk. Speciale aandacht had ik voor het werk van Carl Uytterhaegen.
    Zelf ben ik eveneens reeds een 2-tal jaren bezig met een project rond begraafplaatsen in België. Deze zal te zien zijn in Ieper in april 2005. Kijk maar op www.beeldfabriek.be.
    Indien geïnteresseerd: wernerengelen@yahoo.com

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin