Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,706   Posts: 1,482,838   Online: 1006

Results 1 to 5 of 5

Shooter
    Multi Format

Carl Uytterhaegen in De Zaal (Gent)

Daarnet naar de tentoonstelling Cité 3 van Carl Uytterhaegen geweest in De Zaal van de Hogeschool Gent, aan de Koning Albertbrug.

1. vraag me niet hoelang de expositie nog loopt.
    2. de kleine catalogus is een verademing want...
    3. het grootste deel (in oppervlakte) is voorzien van computerprints op een goedkoop papiertje dat er al helemaal niet meer uitziet. Vouwen, omkrullen, slordig opgehangen (of niet onderhouden tijdens de expo, wie zal het zeggen), een echte afknapper.
    4. Gelukkig zijn er een paar tientallen originele barietprints te bewonderen.

Ik ben dus lichtjes ontgoocheld maar het onderwerp van de expo is zéker de moeite waard!
    Als je erheen gaat, koop dan zeker de catalogus (slechts 10 Euro). 't Is alweer een inspiratiebron.
    Zijn nieuwste boek Goed Belicht kan je er ook verkrijgen.

G

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Voor zover ik weet is Carl Uytterhaegen vanouds een analoge fotograaf. Bedoel je dat hij zijn foto's van kerkhoven over de hele wereld allemaal digitaal afgedrukt heeft?
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    Multi Format
    Neeneenee... dat zijn weldegelijk mooie barieten, dat heb ik kunnen zien in de vorige tentoonstelling.

Voor deze expo werd gebruik gemaakt van meerdere stroken papier van 2 meter breed waarop dan telken 4 ŕ 5 foto's afgedrukt stonden.

G

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Van wie en wat waren die inkjets dan?
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    Multi Format
    Van Carl natuurlijk, van zijn reeks Les Corons d'Auchel.
    Waarschijnlijk heeft hij dat zo gedaan om foto's te groeperen.

G

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin