Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,295   Posts: 1,535,622   Online: 1075

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 16 of 16

Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by PieterB
    Hoeveel uren in de week is dat dan Joachim? Is dat buiten je werk of een 'voltijdse' studie - leer je er (enorm) veel bij? Ben nogal nieuwsgierig
    Nieuwsgierigheid is geen slechte eigenschap hoor. Zo leer je tenminste iets bij

Ik doe het voltijds. Momenteel betekend dat een 60-tal uur per week. Het klinkt overdreven, maar het is wel de werkelijkheid denk ik. Als je in het weekend ook werkt lukt dat wel, alleen ben ik tegelijkertijd nog bezig aan mijn lerarenopleiding op de universiteit. Iets te veel van het goede denk ik.
    Maar, moeilijk zal ook wel gaan zeker.

Ik leer dus inderdaad enorm veel bij. Kan ook moeilijk anders als je er constant mee bezig bent.

Het eerste jaar is gewoon kleinbeeld, zwart-wit. Het tweede jaar komt daar 6x6, 4x5", studio, flits, digitaal en kleur bij (vandaar de hoeveelheid werk)

Waar ik momenteel mee bezig ben is:
    * Een documentaire van een bepaalde wijk in Gent
    * Een project rond migranten in Vlaanderen (als er iemand migranten kent (of is), die wel interesse zouden hebben om gefotografeerd te worden, mag die het mij altijd laten weten)
    * Kortere periodegebonden reportages: Allerheiligen/Allerzielen, Sinterklaas, ...
    * Portretten: in studio (6x6) en op locatie (KB)
    * 'natuurlijk landschap' op 6x6
    * 'stedelijk landschap' ook op 6x6
    * interieur met Technische Camera (4x5")

Als je nog vragen hebt, laat ze maar komen

Groeten,
    Joachim

Marco Peereboom's Avatar
    Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by fred
    'k vond dat het tijd werd voor een eigen stekje...

begonnen met wat portretjes

www.fbofotografie.be

mvrgr
    fred
    Fred, ik vind 't hele mooie portretten.
    Het enigste wat ik jammer vind, is dat de foto's zo klein zijn/blijven, ook na er op te hebben geklikd.

Maar verder: Proficiat!
    Last edited by Marco Peereboom; 12-01-2005 at 01:47 PM. Click to view previous post history.
    Met 'n 35 mm op 1/8, de sfeer van 't moment pakken.
    Camerapedia Fotografie-encyclopedie.

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by Marco Peereboom
    Fred, ik vind 't hele mooie portretten.
    Het enigste wat ik jammer vind, is dat de foto's zo klein zijn/blijven, ook na er op te hebben geklikd.

Maar verder: Proficiat!
    Bedankt Marco.
    Nogmaals, het heeft heel veel te maken met de academie: één van de opdrachten is een portretje maken van de medeleerlingen met de Hassy en het gebruik van 1 lichtbron. En aangezien er altijd een toffe, aanstekelijke sfeer heerst ...

Wat het klein blijven van de beeldjes betreft: ik ben een absolute leek ivm html en andere vreemde dingen. Vermoedelijk heeft het (wellicht) te maken met het al dan niet gebruik van IE??

mvrgr
    Fred

Marco Peereboom's Avatar
    Shooter
    35mm
    Ik denk eerder dat 't ligt aan de instellingen in 't webdesign-document, waarmee je 't hebt opgemaakt.

Voor m'n Mac heb ik het heel eenvoudig werkende Freeway, waar ook heel profesioneel uitziende website's mee gemaakt kunnen worden. Mogelijk is er zo'n eenvoudig werkend, profesioneel programma ook voor Windows. Maar dat kun je beter op 'n PC-forum informeren.

[Off-topic-mode]: Omdat ik 'n Mac heb (echt geweldig apparaat hoor. Zonder dat ik 'n virus-scanner heb, heb ik bv nooit virussen.), bezoek ik ook wel 'ns van die Mac-fora. Maar als de GHz-en, Mgbites, PHP's, en weet ik al niet meer, weer op me af vliegen, weet ik niet hoe ik snel ik daar weer moet weg zijn...

En dan..., dan is APUG, toch echt 'n verademing...! Heerlijk![/Off-topic-mode]
    Met 'n 35 mm op 1/8, de sfeer van 't moment pakken.
    Camerapedia Fotografie-encyclopedie.

Shooter
    Multi Format
    Mooie foto's Fred. Ik raak steeds meer benieuwd naar je andere werk !

Waffer fillem gebruik je doorgaans voor dit soort werk ?

PAul.
    www.rolleiflexclub.nl
    www.pauljenner.nl

we've got everything you need - satisfaction guaranteed

Images
    22
    Quote Originally Posted by fred
    'k vond dat het tijd werd voor een eigen stekje...

begonnen met wat portretjes

www.fbofotografie.be

mvrgr
    fred

Beetje zoekwerk op dit forum en je valt zo met je neus in de kwaliteits boter;-)) Prachtige foto's Fred. zo te lezen komt er nog meer aan! We wachten af;-)

Willem.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin