Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,814   Posts: 1,581,606   Online: 799

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 17 of 17
    fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by argentic
    Mooi werk Willem, maar probeer de spam tot deze ene keer te beperken
    Een goed beeld tonen op een fotografie site kan "imho" moeilijk spam zijn...
    En bovendien, Willems beelden, die hij toont, zijn allemaal blijvers. een genot om ze regelmatig terug te zien... ja toch??

Worden er hier trouwens niet veel te weinig beelden getoond??

mvrgr
    Fred

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Met beide versies ben ik het eens. Maar zodra de grens van het tonen van de beelden opzich met daarnaast een sterke geur van het commercieel "vermarkten" ervan wordt deze mijns inziens overschreden en ben ik het met Gilbert eens. Afgezien hoe mooi ze dan ook mogen zijn. Het moet geen reklameforum worden.
    harry

Release, the best you can do...

Images
    22
    Beste Willem,

Een paar jaar geleden ondertussen al, vermoed ik , ben ik jou komen opzoeken in en heb je werk kunnen bewonderen. Prachtig werk.
    Van mij mag je hier elke dag één van je prachtige beelden publiceren.

Méér nog, ik weet dat je van je negatieven geen barietjes meer zélf kan afdrukken. Als er zo eentje is waar je echt nog een barietje van wil, stuur er gerust maar eentje op Willem.

Het zou trouwens een leerrijk moment zijn als bij één of andere Apug bijeenkomst je eens zouden uitnodigen om je werk te presenteren.

Ga a.u.b. door met het fotograferen en het tonen van je beelden.

mvrgr
    Fred

Als ik iets kan bijdragen aan zo'n dag wil ik dat best doen, zit alleen met vervoer en mijn gezondheid laat niet toe een hele dag bezig te zijn. Maar zoals Fred dat al eens heeft gedaan, mijn deur staat altijd open voor een ieder die mijn werk wil zien en over fotografie wil praten. Een afspraak is zo gemaakt;-)

Willem.

OP verzoek van Fred:-)))

[QUOTE=fred]

Een foto geschoten met bestaand licht van de aanwezige olielampen aldaar,gemaakt tijdens mijn China reis in een van de vele tempels die ik heb bezocht en waar ik uren heb gezworven, heel indrukwekkend allemaal. Daar zet je dan toch geen flitser op! Opname met Mamiya 6MF+50mm Film Ilford 3200 asa, belicht op 1600 en ontw in de Tmax 1+4 (7 minuten) op 20 gr.

Willem.
    Last edited by argentic; 12-18-2005 at 02:10 AM. Click to view previous post history.

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by Fotowillem
    ...
    Een foto geschoten met bestaand licht van de aanwezige olielampen aldaar,gemaakt tijdens mijn China reis in een van de vele tempels die ik heb bezocht en waar ik uren heb gezworven, heel indrukwekkend allemaal. Daar zet je dan toch geen flitser op! Opname met Mamiya 6MF+50mm Film Ilford 3200 asa, belicht op 1600 en ontw in de Tmax 1+4 (7 minuten) op 20 gr.

Willem.
    Bedankt Willem!
    Mooi om zó de dag te starten!

Fred

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Fotowillem
    Een keer is toch genoeg maar een fotoplaatsen is toch geen spam en dit is toch een boekenrubriek?

Willem.
    Hoi Willem,

Je bent van harte welkom met je foto's. Maar reclame maken voor je boek is eigenlijk spam. En we hebben al twee heren in deze forums die ik regelmatig in toom moet houden. Dus ben er een beetje terughoudend mee. Verder vind ik je werk prachtig.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Images
    22
    Quote Originally Posted by Annemarieke
    Willem,

Daarvoor moet je 'subscriber' zijn. Je kunt lid worden voor slechts 12 dollar per jaar.

Anne Marieke
    Dank voor de informatie Anne Marieke;-)

Willem

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Graag gedaan, Willem.
    Die beperking is enige tijd geleden ingesteld om 'vervuiling' van de galleries tegen te gaan.

Je foto's zijn trouwens prachtig.

Groetjes,
    Anne Marieke

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin