Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,934   Posts: 1,585,600   Online: 643

Results 1 to 3 of 3
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Henri Cartier Bresson in FOAM

Momenteel loopt de fototentoonstelling met werken van HCB in het Amsterdamse Fotomuseum FOAM. Afgelopen zaterdag heb ik deze met een bezoekje vereert en genoten van al het prachtige zwart wit werk dat deze man in zijn leven gemaakt heeft. De expo was goed en overzichtelijk ingedeeld. Dit op basis van de landen die hij tijdens zijn leven bezocht. Kenmerkend voor zijn werk is de eenvoud van het alledaagse en de wijze waarop het is verbeeld. Ben diep onder de indruk na een paar uur weer huiswaarts gekeerd. Met andere woorden een echte aanrader.
    harry

Release, the best you can do...

MTK
    MTK is offline
    MTK's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Twee weken geleden ben ook ik er geweest. Ook ik was erg onder de indruk van zowel de foto's als de afdrukken. Geweldig!
    Als je nog niet geweest bent moet je een bezoekje zeker overwegen.

Marcel

Shooter
    35mm
    Dit kan ik alleen maar beamen.
    Historisch gezien blijft hij een van de grootste meesters. Het is niet voor niets de enige fotograaf die herkend wordt aan zijn initialen.

Ik heb het 'retrospective' boek besteld.. Heeft iemand het al grondig kunnen inkijken? (ik heb enkel een vluchtige blik geworpen in het FOAM)
    De volledige titel is denk ik: HCB, The Man, the Image and the World: A Retrospective.

Groeten,
    Joachim

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin