Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,858   Posts: 1,583,117   Online: 952

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 19 of 19

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Ik heb daarnet ook nog maar eens een klacht ingediend bij GMC. Hoe meer mensen klagen, hoe beter! Het april-nummer heb ik nog steeds niet.

Mijn adres is overigens correct, dus dat kan hier het probleem niet zijn.

Harry, het probleem is volgens mij dat "Tante Pos" dit tijdschrift niet bezorgt in Nederland, althans de mijne niet. Hij komt apart, door een of andere onafhankelijke koerier. Het is iemand die hier rondwandelt met een soort gele postzak om zijn schouders en die overal tijdschriften in de bus gooit. Soms komt B&W al heel vroeg 's morgens, terwijl mijn post van TPG pas 's middags komt.

Als Tante Pos dit zou bezorgen, hadden we het binnen een paar dagen moeten hebben! Zelfs pakjes van mijn vriendin op het Schotse eiland Skye komen binnen een paar dagen hier aan!

Nou ja, laten we hopen dat als we allemaal klagen, dit probleem binnenkort uit de wereld is.

Anne Marieke

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Stuur een mail naar GMC

Je probeert maar wat en hoopt dat het kwartje ook bij GMC een keer valt. Want nu moeten ze telkens nog een keer 'n exemplaar sturen. Kost toch ook weer extra geld en tijd. Dus hoe meer we klagen over de slechte bezorging hoe eerder ze overgaan om een andere besteldienst in de arm te nemen.
    Dus het devies is: Allemaal een mailtje naar GMC
    t.a.v. Sue; sueb@thegmcgroup.com
    of aan de Editor:
    Ailisa McWhinnie; ailisam@thegmcgroup.com

Hoe meer druk er op de ketel komt des te eerder zijn van deze ellende verlost!?
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    De april-uitgave kwam eindelijk vanavond om half negen mijn brievenbus binnengevallen.

Hij wordt tegenwoordig bezorgd door Selektmail Nederland, een combinatie van Wegener en Deutsche Post.

Anne Marieke

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Mijn april exemplaar is er nog steeds niet...
    harry

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Harry, kijk uit naar mensen met knalgele 'post-tassen'!

Anne Marieke

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Annemarieke
    Harry, kijk uit naar mensen met knalgele 'post-tassen'!

Anne Marieke
    Ik heb wel iets in knalgele jassen voorbij zien komen maar dat bleken de Paashazen te zijn....die op weg waren de Paasvuren in de brand te steken...
    harry

MTK
    MTK is offline
    MTK's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Onderweg

Zojuist kreeg ik bericht van Lindsey Smith van GMC Publications. Zij verontschuldigde zich nogmaals en heeft een vervangend exemplaar opgestuurd. Hoewel de situatie erg vervelend is, is het wel fijn dat ze netjes zorgen voor een nieuw exemplaar. Nu maar hopen dat de bezorgers wat meer hun best gaan doen.

Groet,

Marcel

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    De knalgele jassen zijn gesignaleerd en hebben het april-nummer eindelijk geleverd.
    Tot mijn verbazing viel enige tijd later nog een tweede exemplaar in de bus. Die had Lindsey waarschijnlijk gestuurd naar aanleiding van het telefoontje... Erg inefficiënt allemaal.
    harry

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    En nu maar genieten van het April-nummer!

Anne Marieke

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin