Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,564   Posts: 1,573,393   Online: 888

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 19
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

April uitgave van B&W Photography

Hebben jullie de nieuwe april uitgave van Black&White Photography al in de bus gehad? Ik moet namelijk telkens met de uitgever bellen omdat ik hem niet geleverd krijg. Moeilijk, moeilijk hoor ik alleen maar... Hoe is het bij jullie hiermee gesteld...?
    harry

Release, the best you can do...

MTK
    MTK is offline
    MTK's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Harry,

Voor het februari- en het maartnummer heb ik de uitgever ook al een e-mailtje gestuurd. Ze vertelde dat ze een probleem hadden met de Nederlandse distributeur en ze beloofde beterschap. Maar ik zit nog weer te wachten op het aprilnummer. Ik klim maar weer in de pen...

Groet,

Marcel

Shooter
    35mm
    Hallo Harry,

Ik heb dezelfde ervaringen met de laatste issues. Ik heb het april nummer ook nog niet in huis.

Bastiaan

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Zelfde problemen ervaren als bovenstaand. Krijg er onderhand een beetje mijn bekomst van.

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Heb ze vanmorgen weer eens gebeld en kreeg hetzelfde te horen als in januari, februari, maart en vandaag dus voor het april nummer. Er op aangedrongen dat ze nu echt eens actie moeten ondernemen aangezien het heel erg vervelend aan het worden is. Misschien moeten we als nederlandse abonnees eens gezamenlijk actie ondernemen richting deze uitgever. Misschien dat het helpt....
    harry

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Mijn maart-nummer arriveerde bijna een maand later dan de berichten over deze uitgave in de Engelstalige forums op APUG. Ook onze Deense en Noorse collega's hebben dezelfde ervaring.

Niets houdt ons tegen Ailsa (ook op dit forum aanwezig) een email hierover te sturen.

Anne Marieke

p.s. ik zou overigens geen beter fotoblad weten, dus opzeggen is voor mij absoluut geen optie.

Shooter
    35mm
    Gisteren heb ik het april issue ontvangen.

Bastiaan

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    Ik wacht nog op April. Heb gister gebeld. De vervangende exemplaren zijn er , raar genoeg, wel binnen een week

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Annemarieke
    p.s. ik zou overigens geen beter fotoblad weten, dus opzeggen is voor mij absoluut geen optie.
    Dat is nou juist ook het probleem waarmee ik worstel. Anders was ik allang vertrokken...
    harry

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Digitaal scannen Postcode een ramp voor B&W?

Quote Originally Posted by naaldvoerder
    Ik wacht nog op April. Heb gister gebeld. De vervangende exemplaren zijn er , raar genoeg, wel binnen een week
    Na het telefoongesprek met de uitgever omtrent bovenvermelde problemen, geprobeerd een analyse te maken waar het probleem zou kunnen ontstaan. Aandachtspunt hierbij is de adressering zoals deze op mijn adresstrookje staat vermeld. Het lijkt me dat aldaar het probleem zit. De poststukken worden nl. automatisch gescanned en gesorteerd en komen vervolgens in de daarvoor bestemde postcode "zak". Aangezien deze er bij mij als volgt uitziet;
    Woonplaats, vervolgens wordt op de volgende regel nog een hele riedel onnodige informatie vermeld in de trant van; "not UK/USA" en vervolgens nog de postcode dan moet dit volgens tante Pos wel misgaan.

Heb ze vandaag nog een mailtje gestuurd met de juiste vermelding van het adres en de juiste notering ervan. Hoop doet leven...
    Last edited by hka; 04-13-2006 at 05:32 AM. Click to view previous post history. Reason: Digitaal scannen Postcode een ramp voor B&W?
    harry

Page 1 of 2 12 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin