Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,915   Posts: 1,556,370   Online: 980

Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 31 to 40 of 41

Thread: B&W Photography

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Quote Originally Posted by hka View Post
    Helemaal mee eens, zelfs teleurstellend.
    Denk dat het een snel in elkaar gedraaid vakantienummertje is...
    daarom ben ik ook op silvershotz overgestapt..

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Gisteren de Amerikaanse B&W Special Issue "2008 Portfolio Contest Awards" gekocht. Zeer de moeite waard met prachtig fotowerk en drukwerk. Te koop in de beter gesorteerde boekhandels (en op Schiphol).

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    De nieuwste Black & White Photography gelezen. Ik vind de eerste jaargangen prima, maar nu lijkt het wel een reclamezuil. Ben ik te kritisch? Ik heb even geteld en van de honderd kantjes zijn er 35 reclame. Ben ik de enige die zich daaraan stoort? (En ik ben alleen geïnteresseerd in puur analoog, dat zijn naast de vele algemene pagina's maar 7 pagina's. Digitaal komt er dan nog goed af met 10 pagina's.)
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Ben ik met je eens en ik zal mijn abonnement dan ook niet verlengen.

Ben
    Das Licht macht dem Denker und Forscher die meiste Freude. (from Swiss farmhouse)

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Quote Originally Posted by Merlin View Post
    De nieuwste Black & White Photography gelezen. Ik vind de eerste jaargangen prima, maar nu lijkt het wel een reclamezuil. Ben ik te kritisch? Ik heb even geteld en van de honderd kantjes zijn er 35 reclame. Ben ik de enige die zich daaraan stoort? (En ik ben alleen geïnteresseerd in puur analoog, dat zijn naast de vele algemene pagina's maar 7 pagina's. Digitaal komt er dan nog goed af met 10 pagina's.)
    Over de advertenties en analoog versus digitaal in B&W zijn enorme discussies gaande op het Engelse deel van deze site.

Ik was ook erg teleurgesteld toen het laatste nummer binnenkwam. De brief voor verlenging van mijn abonnement is binnen, maar ik heb er nog niets mee gedaan.

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Ook ik heb mijn abonnement op B&W (UK) niet verlengd om bovenstaande redenen én omdat ik iedere maand maar weer moest bellen waar het blad bleef.

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Ik hoop dat degenen die hun abonnemet opzeggen in elk geval aan de redactie de redenen laten weten.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    De redenen voor de opzeggingen zijn uitgebreid uitgemeten op het Engelse deel. Daar valt niet veel meer aan toe te voegen. De redactie en menig contribuent hebben daar kennis van kunnen nemen.
    Helaas heb ik op basis van twee goede (lees betere) nummers weer verlengd maar, zoals de vlag er nu voor staat, zal het daar bij blijven.
    harry

Release, the best you can do...

Philippe-Georges's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ook gestopt met B&W U.K. en overweeg dit : http://www.privatephotoreview.com/
    Wat denken jullie d'er van?

Philippe
    "...If you can not stand the rustle of the leafs, then do not go in to the woods..."
    (freely translated quote by Guido Gezelle)

PS: English is only my third language, please do forgive me my sloppy grammar...

dirkv's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Daar zou ik geen abbonement op willen. Dat blad heeft iedere keer een thema en als dat je niet aanspreekt zit je met een onintressant exemplaar.

Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin