Surprise surprise: mijn exemplaar voor juni kwam gistermiddag zomaar spontaan door de bus gevallen. Niet aangemaand, enzo.
Ik denk dat ik weet hoe deze vertraging ontstaat: GMC is weer overgegaan op de goedkope postvariant Sandd. De meneer met de gele heuptas kwam hem weer bezorgen................
Mijn verbazing hier is niet minder klein... ook hier het julinummer op de deurmat.
In het reply mailtje van GMC gaven ze aan meerdere klachten te hebben ontvangen over de postbestelling op het vaste land van Europa.
Het is een punt van aandacht zo gaat het verder.
Hopelijk kunnen we er weer op rekenen dat ze weer terug gaan naar een postbesteller die zijn zaak serieus neemt.
Wordt ongetwijfeld vervolgd maar hoop het eerlijk gezegd van niet...
Mijn ene laatste silvershotz is ook verdwenen....
Of iemand in de buurt leest nu mijn vakblad of hij ligt ergens tussen twee sorteermachines.
Nemen ze alleen analfabeten aan bij de post?
Het probleem is volgens mij dat er in Nederland teveel soorten post zijn. Gisteren heb ik via drie verschillende systemen (Selektvracht en twee anderen) gelijksoortige pakjes uit Engeland ontvangen. Selekvracht werkt hier in de regio alleen op woensdag en donderdag, dus als je pakje toevallig bij dat bedrijfje terechtkomt, moet je wachten...
Dan heb je nog Sandd, die de ene keer wel en de andere keer niet B&W Photography brengt. Ze zijn in ieder geval vreselijk traaaaaag.....
Het julinummer van B&W werd hier weer gewoon bij de 'normale' post van TPG bezorgd, dus er is nog hoop.