Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,746   Posts: 1,515,661   Online: 738

Results 1 to 3 of 3
    Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Edward Burtynsky

Eind 2007 bezocht ik in Helmond de expositie "Industrial Landscapes" van deze Canadese fotograaf. Zeer groot en indrukwekkend werk over de menselijke ingrepen in het landschap. Op de website [1] van de fotograaf vind je zijn werk door in het linkermenu te kiezen voor een van de opties onder "Works".

[1] http://www.edwardburtynsky.com/

Shooter
    4x5 Format
    Deze heeft een beetje het zelfde thema als onze eigen nijmegense fotograaf Hans Bol met zijn aangetaste landschappen en steengroeven. Zouden ze elkaar kennen ?

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Die heb ik even gegoogelt maar ik kwam bij een Amsterdamse Hans Bol uit. Wel grootformaat, ook landschappen maar ik kon niet zo gauw aangetaste vinden. Om nog even terug te komen op Burtynsky, het museum in Helmond heeft een aantal van zijn foto's in bezit. Ik weet echter niet of die in de vaste collectie zijn opgenomen. Het zijn enorme c-prints.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin