Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,299   Posts: 1,535,798   Online: 695

Results 1 to 2 of 2

Shooter
    Multi Format

Kunstmaand te Ninove (BE)

Hallo allemaal!

't is alweer een tijdje geleden dat ik hier langskwam, maar ben nog steeds actief in de DOKA

Ik werd uitgenodigd om werken tentoon te stellen tijdens de kunstmaand in SC Ninia te Ninove. Niet meteen de meest ideale plaats om barietprints te bekijken, maar 't is beter dan niks en levert me toch wat lokale aandacht op.
    Wie in de buurt woont, kan misschien eens kijkje nemen tijdens het shoppen

Van 2 tot 31 mei, 2009
    SC Ninia, Ninove, België

annex blogpostje op fijnefotografie.wordpress.com

Voorts ben ik momenteel bezig aan mijn laatste reeks polaroids, later meer nieuws daarover!

Groetjes,
    Geert

Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169
    Inderdaad niet de meest ideale plaats om te exposeren, zo'n shoppingcenter, maar desondanks toch gefeliciteerd met de mogelijkheid.

Mooie prints trouwens, zo te zien op je blog!

Ben bang dat Ninove toch een beetje te ver is voor mij uit Nederland, maar misschien dat een aantal van de Belgische leden van APUG nog kans ziet...
    My website

"The nineteenth century began by believing that what was reasonable was true, and it wound up by believing that what it saw a photograph of, was true." - William M. Ivins Jr.

"I don't know, maybe we should disinvent color, and we could just shoot Black & White." - David Burnett in 1978

"Analog is chemistry + physics, digital is physics + math, which ones did you like most?"

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin