Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,548   Posts: 1,544,574   Online: 967

Results 1 to 4 of 4

Shooter
    Multi Format

Festival Naarden

Ik was eens benieuwd of er hier enthousiasme is om dit te bezoeken.

Ik lees hier zelden iets over de algemene festivals.(Gronigen, enschede, Breda, Rotterdam)
    Dit is de enige waar ik wel eens heen ben geweest en hij is gisteren weer begonnen. ZIt er nog overna te denken om eens een blik te gaan werpen.

R

AgX
    AgX is offline

Shooter
    Multi Format
    Bedankt voor de aanwijzing. Ik ben wel herhaldelijk op Noorderlicht geweest. Maar dat was toch wel een eindje rijden voor mij.

Naarden lijkt mij wel interessant, in het het bijzonder het thema van `Fotodok´ (Ter zijde: Doel is echt een vreemde plaats...)

Shooter
    Multi Format

Noorderlicht

Hoe was dat qua expositie, veel rommel met een uitschieter?
    Of toch wel inspirerend?

AgX
    AgX is offline

Shooter
    Multi Format
    Ik denk bij zo grote evenementen vind jij toch altijd iets wat jij boeit. Jouw belevenis wordt ja ook gevoed door de ruimte, de sfeer die er heerst. Wat ik op Noorderlicht heb gemist was de communikatie met bezoekers of exposanten, maar daar is ook op andere festivals/grote exposities gebrek aan als jij niet deel uitmaakt van de entourage.

Mijn laatsde bezoek aan Noorderlicht was bij aflevering 2004, en zeker hangen gebleven is Van Leo.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin