Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,476   Posts: 1,542,647   Online: 821

Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 31 to 32 of 32

Shooter
    Multi Format
    Verleden week langs geweest in Den Haag om haar werk en een deel van de video te bekijken. Er hingen diverse series. Mijn persoonlijke mening zal ik hier niet geven, ik hang tenslotte zelf ook niet in het betreffende museum.

Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169
    Quote Originally Posted by Dirkvreugd View Post
    Mijn persoonlijke mening zal ik hier niet geven, ik hang tenslotte zelf ook niet in het betreffende museum.

We zijn hier dacht ik wel volwassen genoeg om ieders mening te respecteren, dus ook als het negatief zou zijn. Het helpt natuurlijk een beetje als je het dan ook onderbouwd. Daar kunnen we dan wellicht allemaal nog van leren...
    My website

"The nineteenth century began by believing that what was reasonable was true, and it wound up by believing that what it saw a photograph of, was true." - William M. Ivins Jr.

"I don't know, maybe we should disinvent color, and we could just shoot Black & White." - David Burnett in 1978

"Analog is chemistry + physics, digital is physics + math, which ones did you like most?"

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin