|
|
|
-
Documentaire vanavond: Sally Mann fotografeert dood en leven.
Sally Mann fotografeert dood en leven.
De NPS zendt vanavond een documentaire uit over Sally Mann.
De fotografe veroorzaakte een schandaal omdat ze haar eigen, jonge kinderen naakt fotografeerde.
Vijf jaar werkte filmmaker Steve Cantor aan een documentaire over Sally Mann, de Amerikaanse fotografe die in 2001 door Time werd uitgeroepen tot ‘ beste fotograaf van Amerika’. De NPS zendt het resultaat vanavond uit in Het Uur van deWolf onder de titel
Het Uur van de Wolf: De omstreden foto’s van Sally Mann, Nederland 2, 22.40 uur.
-
-
-
Voor de zoveelste keer deze documentaire weer met veel interesse bekeken. Kan er geen genoeg van krijgen. Geweldig...
harry
Release, the best you can do...
-
 Originally Posted by hka
Voor de zoveelste keer deze documentaire weer met veel interesse bekeken. Kan er geen genoeg van krijgen. Geweldig...
Ik heb het voor de zekerheid maar op disk gezet , en natuurlijk ook nog gekeken.
Nog een aantal weken wachten en dan is er in het Haags fotomuseum een expositie van Sally Mann "The Family And The Land" van 26 september 2009 t/m 10 januari 2010
http://www.fotomuseumdenhaag.nl/inde...ts.exhibition/
Misschien iets om met meer mensen naar toe te gaan ?
-
Sponsored Ad. (Subscribers to APUG have the option to remove this ad.)
-
 Originally Posted by mhulsman
Ik heb het voor de zekerheid maar op disk gezet  , en natuurlijk ook nog gekeken.
Nog een aantal weken wachten en dan is er in het Haags fotomuseum een expositie van Sally Mann "The Family And The Land" van 26 september 2009 t/m 10 januari 2010
bedankt voor de tip.., deze expositie ga ik zeker bezoeken, de televisiedocumentaire is een verkorte versie van de dvd, deze heb ik inmiddels gekocht en is voor mij een grote inspiratiebron
-
 Originally Posted by mhulsman
Goed idee Mike.
Ik ga zeker ook een keertje...
harry
Release, the best you can do...
-
verdorie gemist...
weet iemand misschien een download link?
-
Als je op Google zoekt met "Video's" als zoekoptie en de volgende keywords:
sally mann "the life and work of Sally Mann"
kom je 1 referentie naar een, hoogstwaarschijnlijk illegale, kopie tegen (speelduur 1 uur 20 min) op een Russische site. Heb er zelf niet naar gekeken, en of het een veilige site is, of dat je er meteen ook nog een gratis Mexicaans griepvirusbesmetting bij krijgt , kan ik je niet zeggen... En of het sowieso de docu is, moet je op dat soort sites ook nog maar afwachten, soms blijk je ineens midden in een hoop rotzooi terecht te komen...
Het lijkt er op dat deze documentaire nog actief wordt verkocht voor uitzending, dus niet zomaar in het publieke domein is.
Misschien dat iemand nog een DVD'tje voor je kan branden vanaf zijn harddisk recorder?
Marco
My website
" The nineteenth century began by believing that what was reasonable was true, and it wound up by believing that what it saw a photograph of, was true." - William M. Ivins Jr.
" I don't know, maybe we should disinvent color, and we could just shoot Black & White." - David Burnett in 1978
" Analog is chemistry + physics, digital is physics + math, which ones did you like most?"
-
Uitzendinggemist.nl lijkt hem helaas ook niet te hebben, zal wel vanwege dezelfde redenen zijn, het is natuurlijk niet een nederlandse productie.
My website
" The nineteenth century began by believing that what was reasonable was true, and it wound up by believing that what it saw a photograph of, was true." - William M. Ivins Jr.
" I don't know, maybe we should disinvent color, and we could just shoot Black & White." - David Burnett in 1978
" Analog is chemistry + physics, digital is physics + math, which ones did you like most?"
|
|