Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,727   Posts: 1,515,141   Online: 1116

Results 1 to 2 of 2
    fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1

R. Burri Kunsthal Rotterdam

Vorige woensdag richting Rotterdam...
    Langs Dordrecht: een mooi authenthiek rustig stadje, de waterbus genomen
    Tof.

Kunsthal TT René Burri "gedaan".
    Beetje ontgoocheld.
    Wel goeie beelden, uiteraard. (Niet allemaal)
    Echter: geen gerichte verlichting, opstellingen beelden imho niet zo geslaagd.
    Beelden te hoog en dan weer te laag opgehangen (3 onder mekaar), inzonder de kleinere prints, beetje amateuristisch en soms te veel (verzamelingen kleinere prints), dan weer hele muren zonder een beeld.

En wél duur: 10 €. Hier in Vlaanderen zowat 40% goedkoper. Zonder de kortingen. En op de koop toe geen flyer om mee te nemen.

En ik zwijg over die boomstammen binnen in de Kunsthal...

Ik heb wel echt genoten van Dordrecht...

mvrgr
    Fred

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by fred View Post
    Vorige woensdag richting Rotterdam...
    Langs Dordrecht: een mooi authenthiek rustig stadje, de waterbus genomen
    Tof.

Kunsthal TT René Burri "gedaan".
    Beetje ontgoocheld.
    Wel goeie beelden, uiteraard. (Niet allemaal)
    Echter: geen gerichte verlichting, opstellingen beelden imho niet zo geslaagd.
    Beelden te hoog en dan weer te laag opgehangen (3 onder mekaar), inzonder de kleinere prints, beetje amateuristisch en soms te veel (verzamelingen kleinere prints), dan weer hele muren zonder een beeld.

En wél duur: 10 €. Hier in Vlaanderen zowat 40% goedkoper. Zonder de kortingen. En op de koop toe geen flyer om mee te nemen.

En ik zwijg over die boomstammen binnen in de Kunsthal...

Ik heb wel echt genoten van Dordrecht...

mvrgr
    Fred
    Enige jaren terug heb ik een Stieglitz tentoonstelling in de kunsthal gezien. Deze tentoonstelling was perfect opgezet. De tentoonstelling met de magnum fotograaf Rene Burri is in samenwerking met Magnum Paris opgezet. Wie verantwordelijk is voor de opzet van de tentoonstelling is mij niet duidelijk.

Jed

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin