Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,219   Posts: 1,532,256   Online: 807

Results 1 to 4 of 4

Shooter
    Multi Format

Foto Festival Naarden

Zijn er leden die dit festival wel eens bezocht hebben of gaan bezoeken?

Is weer van 21 mei t/m 19 juni dit jaar

Mij viel oog op een exposant die Freudenthal heet, echter ik geloof nooit dat Jed uit 1965 stamt.

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by obelix View Post
    Zijn er leden die dit festival wel eens bezocht hebben of gaan bezoeken?

Is weer van 21 mei t/m 19 juni dit jaar

Mij viel oog op een exposant die Freudenthal heet, echter ik geloof nooit dat Jed uit 1965 stamt.
    Jaren geleden ben ik er geweest. Ik heb er ook wel geexposeerd. De expositie van Freudenthal nu zal een expositie van mijn dochter Carmen (modefotografie) zijn. Ze heeft er wel vaker geexposeerd.

Jed

Shooter
    Multi Format
    Jed

Er hingen 4 foto's 2 waren op gordijnstof gedrukt wel een aardig idee.

De rest warren het bij vlagen interessante foto's maar ook veel gestoei met de computer wat mij niet kan bekoren.
    Ook viel mij op dat iemand zeer enthousiast buiten met een flitser was bezig geweest, ik meen in Ecuador of Peru.

Even iets anders tegenwoordig lijkt de ringflitser het instrument te zijn. Hoe is dat zo gekomen iemand een idee?
    In de jaren 80 en 90 moch je hem alleen voor macro gebruiken en dan nog werd er zeer negatief over gesproken.

Obelix

Shooter
    Medium Format
    Ben er afgelopen vrijdag geweest, was redelijk rustig.
    Zeker de moeite waard.
    Jammer dat ik de boekenbeurs heb gemist.

Met vriendelijke groet.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin