Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,908   Posts: 1,521,510   Online: 907

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18

Thread: Jev

jev
    jev is offline

Shooter
    35mm
    @Allen: hartelijk dank reedsch voor den info!

Quote Originally Posted by MTK
    Ikzelf kom ook uit Amersfoort en haal mijn chemie meestal bij de Combi aan de Leusderweg. Ilford en Amaloco meestal op voorraad en tegen een goede prijs. Film is wel erg duur. Deze haal ik bij S-color in Amsterdam.
    Bedoel je Cinehouse? Ik had begrepen dat zij wilden stoppen met de verkoop van chemie en gezien de prijzen van hun papier^H^H^H^H^H^Hplastic had ik niet veel vetrouwen in de prijsstelling van dit soort spul. Nog maar eens langs gaan dan, thanks!

Film bestel ik overigens meestal bij FotoVideoStore.nl. Is S-color veel goedkoper?

Quote Originally Posted by Breunes
    Foto Prisma in Utrecht heeft nog veel papier, chemie en films.
    Foto Prisma... aan de Mariastraat volgens de website? Ga ik ook eens kijken, thanks!

MTK
    MTK is offline
    MTK's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ik bedoel Combifoto (zie http://www.combileusderweg.nl/ voor adres). De eigenaar heeft aangegeven chemie te blijven leveren. Voor wat betreft S-color: kijk eens op hun webwinkel www.inktjetwinkel.nl en vergelijk hun prijzen. Ik ken de prijzen van FotoVideoStore niet.

Marcel

MTK
    MTK is offline
    MTK's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Een kleine update. Ik zag dat het adres van Combi niet op hun webstek staat. Het is Leusderweg 112, vlak naast de Super de Boer.

Marcel

Shooter
    Medium Format
    Dag Joost,

Ben zelf ook nog nieuw op APUG.
    Een prima fotozaak met een goed assortiment doka artikelen, chemie/papier etc is Foto Klein - Weena - Rotterdam. Ronald Klein en collega's kunnen je daar prima adviseren. Voor enige praktische resultaten zie www.hhv-gallery.com

Huibert

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by hhv-gallery
    Dag Joost,

Een prima fotozaak met een goed assortiment doka artikelen, chemie/papier etc is Foto Klein - Weena - Rotterdam. Ronald Klein en collega's kunnen je daar prima adviseren. Voor enige praktische resultaten zie www.hhv-gallery.com

Huibert
    Huibert,

Je website is heel strak!
    Met goeie beelden.
    En statements zoals ik deze ook zie.
    Wel hier op mijn scherm naar de donkere kant op, maar dat ligt hier wellicht aan de calibratie.

Mijn complimenten!
    Fred

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Dag Joost,

Huibert
    Van harte welkom. Mooie foto's op je site.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    Plastic Cameras
    Dag Huibert,
    Je print op Seagull zie ik. Geen leveringsproblemen daarmee? Ik heb het vroeger gebruikt (de barietversie) en vond het erg mooi, maar de verkrijgbaarheid is niet altijd gegarandeerd is mijn ervaring. Daarom heb ik dit papier maar links laten liggen (helaas).

Groet, Paul.

jev
    jev is offline

Shooter
    35mm
    Heel fraai werk, Huibert! En bedankt voor de tip - Rotterdam is niet echt op de hoek maar als ik er eens in de buurt ben zal ik er zeker eens langs gaan...

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin