Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,702   Posts: 1,482,659   Online: 687

Results 1 to 8 of 8

Thread: ook nieuw

Shooter
    Large Format

ook nieuw

Nou, niet helemaal nieuw, heb een tijdje terug al eens een postje of 2-3 gewaagd hier.

Woon in Breda (binnenkort Terheijden) en ben hobbyist. Ik doe wat aan nachtopnames (wegens tijdgebrek overdag ;-)) en een beetje landschap, straat, modellen en portret werk. Ik werk graag op 4x5" of 5x7", maar heb natuurlijk ook KB en binnenkort komt er ook een serieuze digi.
    Meeste lol is echter het klooien met alternative chemie: liquid light, palladium en cyano, lekker ambachtelijk ;-)

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    ReinierV van fap? Daar zijn ze ook steeds meer pro-digitaal bezig hé
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    Large Format
    yep van FAP...
    Valt wel mee hoor, er zijn een paar digitale apostelen die anderen het leven wel eens een beetje zuur maken, maar over het algemeen schieten er nog veel op film...

Maar er komt er binnenkort bij mij ook een, zeker weten. ben er alleen nog niet uit of het een reflex wordt in de trend van D100/10D of toch maar liever een serieuze compact.

en wie ben jij op FAP???

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    een anonieme lezer (héél af en toe)
    Ik wist van het bestaan van fap af ná apug
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    Large Format
    tis een lekker forum dat FAP, af en toe een beetje bakkeleien en lachen. Net een bende gewone mensen bij elkaar. Af en toe raak je het beu, maar dan kom je toch vanzelf weer terug en blijkt het binnen de kortste keren toch wel erg leuk te zijn

Ik moet natuurlijk wel op mijn worden passen hier, er komen hier ook FAPers ;-)

Hassy66's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Quote Originally Posted by reinierv
    ........ Ik moet natuurlijk wel op mijn worden passen hier, er komen hier ook FAPers ;-)
    Hallo ReinierV. Hoezo op je woorden passen hier? Is dat soms vanwege dat draadje van Vic op FAP over Analoog die volgens hem dood zou zijn?
    Je hebt toch ook je recht op vrije meningsuiting? Dat moet toch kunnen?

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by reinierv
    Nou, niet helemaal nieuw, heb een tijdje terug al eens een postje of 2-3 gewaagd hier.

Woon in Breda (binnenkort Terheijden) en ben hobbyist. Ik doe wat aan nachtopnames (wegens tijdgebrek overdag ;-)) en een beetje landschap, straat, modellen en portret werk. Ik werk graag op 4x5" of 5x7", maar heb natuurlijk ook KB en binnenkort komt er ook een serieuze digi.
    Meeste lol is echter het klooien met alternative chemie: liquid light, palladium en cyano, lekker ambachtelijk ;-)
    Reinier van harte welkom.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    Large Format
    Hallo ReinierV. Hoezo op je woorden passen hier? Is dat soms vanwege dat draadje van Vic op FAP over Analoog die volgens hem dood zou zijn?
    Je hebt toch ook je recht op vrije meningsuiting? Dat moet toch kunnen?

Just kidding joh...

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin