Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,965   Posts: 1,558,402   Online: 817

Results 1 to 2 of 2

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5

SoulSurround(Me) ofwel Jeroen

Hallo Allemaal,

Op aanraden van "Dr Doka" / Gilbert Dumont / ... (van op photocrack.com) ben ik op dit forum beland. En in mijn korte bestaan hier, bevalt het me prima; vlotte & vriendelijke reacties van ervaren mensen.

En dat is precies wat ik zoek! Helaas heb ik nog niet veel te bieden, want ik ben pas twee jaar bezig met zelf ontwikkelen & afdrukken. Ik richt me vooral op 'geënsceneerde portretfotografie'... er moet een 'ziel' op mijn bariet te vinden zijn.
    Op dit moment werk ik op 35mm film, middenformaat lijkt me prachtig, maar ik wil eerst mijn opname en afdruk technieken verbeteren voordat ik de eventuele overstap maak. Voor mij hangt een goede foto niet echt van het formaat af... al heb ik af en toe ook m'n zwakke momenten :-).

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen! En ik bijdragen aan jullie discussies...
    Jeroen uit het zuiden des (Neder)lands

(ps. dit berichtje had ik al in een andere thread gepost... maar ik zie nu dat iedereen een eigen thread heeft)

Shooter
    Medium Format
    Images
    9
    Welkom Jeroen. Stel maar lekker veel vragen, er is altijd wel iemand die je kan helpen.

Veel succes met je barieten.
    Groetjes, Anne Marieke

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin