Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,969   Posts: 1,558,531   Online: 1049

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15
    DimDim's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Dag Staf,
    Welkom bij APUG, en hier nog een reactie ivm je flits.

Ik heb ook stokoude Hensel flitsers (Miniflash) en kreeg deze reactie van hen omtrent herstellingen:

" We still have available all the spare parts for the Miniflash series.
    In case of help please contact our distributor in Belgium:
    Studio-Tecnic S.A.
    Place Masui 3,
    1030 Brussel"

Groetjes,
    Stefan

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Quote Originally Posted by nixx
    Als student fotografie aan de academie in Gent, kan ik natuurlijk niet anders dan de avondschool hier bij ons ook aanraden
    Ik doe het voltijds, maar een aantal van mijn docenten geven ook avondlessen.
    Het is dan wel vrij intensief: 10u/week.

Groeten,
    Joachim
    Mja cursussen zullen nog niet voor ogenblikkelijk zijn, maar ooit komt het er wel van....eerst de studies afwerken want ik zie ook dat de meeste hiervan inderdaad vrij intensief zijn

Is de academie van Gent dan verbonden aan St.Lucas? Want ook Hogeschool Gent heeft er een opleiding fotografie bij - blijkbaar is er toch een markt voor...
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by PieterB
    Is de academie van Gent dan verbonden aan St.Lucas? Want ook Hogeschool Gent heeft er een opleiding fotografie bij - blijkbaar is er toch een markt voor...
    Neenee, St.Lucas en de academie zijn 'concurrenten' van elkaar.
    De academie hangt samen met de Hogeschool Gent. St.Lucas staat (in Gent) alleen. Het hoort eigenlijk (raar maar waar) bij de KU Leuven.

Studeren is 1 grote commerce geworden..

Groeten,
    Joachim

Shooter
    35mm
    Bedankt voor alle goede raadgevingen. Ik neem ze ter harte en zal ze uittesten.
    Ik heb hier ondertussen ook gelezen over barietpapier en kijk hoopvol uit naar de uiteenzetting die Gilbert op zijn sitezal publiceren. Zelf heb ik dat een tijdje ook voor de eerste keer geprobeerd en dat viel redelijk mee. Alleen heb ik nu gezien dat na enkele maanden een paar afdrukken wat verkleurd zijn. Zo licht sepia geworden ??

Staf

Shooter
    35mm
    bedankt Stefan.

Ik heb gebeld naar deze verdeler in Brussel (een zeer vriendelijk man). Het is natuurlijk moeilijk dat op afstand te zeggen maar hij vermoed ook dat de flits het begeven heeft. Laten nakijken, repareren...kan al gauw 200 euro kosten en de nieuwe flitsen kosten maar 500 euro. Zodus..... wel jammer van bijv. m'n softbox, die zal niet meer passen dan.

Staf

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin