Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,197   Posts: 1,531,424   Online: 808

Results 1 to 4 of 4

Thread: hallo!

Aodhán's Avatar
    Shooter
    35mm

hallo!

Via via kreeg ik informatie over dit forum en toen ik uiteindelijk eens goed ging kijken bleek er toch wel heel wat leuks op te staan. Ik ben sinds kort eigenaar van een Graphlex Graphic Speed en ben van plan om mijn eigen doka in te richten. Alle basisbenodigdheden heb ik maar nu nog wat hoe en wat informatie om te kunnen starten.
    De meeste fotografie ervaring heb ik opgedaan met mijn digitale SLR dus ik heb nog heel wat te leren!

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Aodhán
    maar nu nog wat hoe en wat informatie om te kunnen starten.
    Nou Aodhan welkom hier barst maar los met je vragen !!

René de Caluwé

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Welkom en roept u maar!

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Aodhán
    Via via kreeg ik informatie over dit forum en toen ik uiteindelijk eens goed ging kijken bleek er toch wel heel wat leuks op te staan. Ik ben sinds kort eigenaar van een Graphlex Graphic Speed en ben van plan om mijn eigen doka in te richten. Alle basisbenodigdheden heb ik maar nu nog wat hoe en wat informatie om te kunnen starten.
    De meeste fotografie ervaring heb ik opgedaan met mijn digitale SLR dus ik heb nog heel wat te leren!
    Van harte welkom. En voor film-fotografie zit je hier op de beste plek. We hebben ook verschillende grootformaat fotografen. Dus zeg maar wat je weten wilt.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin