Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,491   Posts: 1,542,949   Online: 849

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13
    argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by nixx
    Ik wil het subscriber systeem niet onderuit halen, maar waarom zou ik me lid maken, als ik gewoon foto's op mijn website kan zetten en er hier een link naar kan plaatsen?
    Er is niets op tegen als je hier een verwijzing plaatst naar je eigen foto's elders. Want dat kost apug geen bandbreedte.

Hat kan wel zijn dat andere deelnemers vinden dat je zeurt wanneer je elke week zo'n link plaatst. Maar daar krijg je dan vanzelf commentaar op.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    Multi Format
    Hat kan wel zijn dat andere deelnemers vinden dat je zeurt wanneer je elke week zo'n link plaatst. Maar daar krijg je dan vanzelf commentaar op.
    Ik heb er alvast niets op tegen hoor!

G

Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by argus
    Ik heb er alvast niets op tegen hoor!
    OK, dan zal ik dat binnenkort wel eens overwegen. Ik heb namelijk juist 2 reportages afgewerkt en zou er wel eens andere 'kenners' naar willen laten kijken. Ze staan voorlopig nog niet online of zo, maar dat komt wel.

Na de zomervakanties wordt ik waarschijnlijk wel subscriber hoor. Voor de zomer zou nogal nutteloos zijn, omdat ik zelden op internet ga komen.

--
    mvg,
    Joachim

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin