Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,276   Posts: 1,534,765   Online: 857

Results 1 to 3 of 3
    Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49

Event voorstellen, Willie Jan

in hang reeds enige tijd rond hier, maar had nog geen tijd gehad om me voor te stellen.

Mij naam is Willie jan Bons 38, & ik kom uit de buurt van Eindhoven in het gezellige brabantse land.

Ik gebruik de Pentax MZ-S, Pentax 645 en een Linhof technika iii 4x5.

Opdrachten die ik aanneem (als amateur) zijn vooral theater en portret.
    In mijn vrije tijd ben ik veel in de natuur te vinden met de linhof.

Mijn grote wens is om in de toekomst foto's te kunnen schieten in mijn interesse vlak en daarmee mijn brood te kunnen verdienen. Maw leuk bezig zijn en er nog voor betaald krijgen ook.

Ik werk nog met film, scan eea voor websites. Ik heb een eigen doka voor zowel kleur(voor expositie werk) als zwart/wit.

Digitaal vind ik op dit moment nog te duur & teveel problemen opleveren met de camera's. In de toekomst zal er vast wel een komen, alleen wel naast mijn film camera en niet ipv.

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Welkom. Altijd prettig een mede Pentax 645 gebruiker te ontmoeten.

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Van harte welkom op APUG,
    Vooral de aandacht op de leuke dingen blijven vestigen dan kan je "hobby" niet meer stuk alsmede je Linhof TIII. Zelf ook mijn favoriete camera alleen dan in een recentere uitvoering. Een beest van 'n ding.
    harry

Release, the best you can do...

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin