Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,206   Posts: 1,531,819   Online: 868

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: Who am I?

Evi
    Evi is offline
    Evi's Avatar
    Shooter
    35mm

Who am I?

Hallo iedereen,

Ik ben Evi. Ik ben op dit forum terechtgekomen toen ik via Google op zoek was naar informatie over het drogen van barrietpapier. Ik ben laatstejaarsstudent fotografie in avondopleiding bij Syntra Hasselt.

Ik ben in 2004 begonnen als digitale fotograaf met een Canon EOS 300D. Ondertussen is die vervangen door een 10D en die heeft er sinds deze zomer een analoog broertje bij, de Canon 30V Q. Ik moet zeggen dat analoge zwart-wit fotografie me toch echt wel aanspreekt. De sfeer die uit een analoge afdruk straalt, vind ik persoonlijk niet te vergelijken met digitaal. Ik vind dat digitale en analoge fotografie eigenlijk 2 verschillende zaken zijn en ik kan dan ook moeilijk de vergelijking maken. En dat hoeft ook niet...

Ik heb nog geen website, dus ik kan jullie niets van mijn werk laten zien. Een website maken, dat is zo één van die lange termijn plannen van mij, hehe.

Dat was het zo ongeveer wel voorlopig. Groetjes! Evi.

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Quote Originally Posted by Evi
    Ik ben laatstejaarsstudent fotografie in avondopleiding bij Syntra Hasselt.

... en die heeft er sinds deze zomer een analoog broertje bij, de Canon 30V Q.
    Wat apart... beginnen ze 'op school' tegenwoordig niet meer met analoog in de DoKa? Hoe dan ook, van harte welkom... ik ben ervan overtuigd dat je hier ook nog praktische kennis zult opdoen!
    Jeroen

Evi
    Evi is offline
    Evi's Avatar
    Shooter
    35mm

Digitaal/Analoog