Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,880   Posts: 1,520,461   Online: 953

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 24 of 24
    fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by Schokker
    Dat is idd een erg goed idee Fred. Ik meld me vast aan ;-)

Het was wel een fantastisch moment gister en helemaal ongelovelijk dat de eerste foto meteen lukte. Daarna had ik nog een toevalstreffer. Ik had een foto van een zwerver uit amsterdam. Op zijn gezicht valt veel licht. Bij de afdrukcentrale kwam zijn gezicht er op de foto veels te licht uit. Bij die van mij niet...sometimes you must be lucky. Ik heb de foto meegenomen naar mn werk om af en toe te bekijken, geloof het nog steeds niet.

p.s.
    Ik ben trouwens wel geintresseerd in die focusklemmen van de focomat 1C, ik weet niet wat je er voor vraagt ofzo?
    Met welk Nederlands kwaliteitslabel kan je me plezieren Schok ???
    Wat is een Nederlands product waarvan, wij, Vlamingen zeggen, verdomd daar ben ik jaloers op...
    Buiten het gas natuurlijk, en de schitterende (!) fietspaden, en het water!!
    lol

Alle gekheid op een stokje
    ...Mail anders...

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Wat is een Nederlands product waarvan, wij, Vlamingen zeggen, verdomd daar ben ik jaloers op
    Wegen, eenvormige architectuur ;-)), oh ja en amaloco

Ben

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Die eenvormige architectuur, daar zeg je wat Ben... vind ik niet_écht_tof
    Akelig éénvormig, geeft misschien ook wat de mentaliteit weer... één leider en de rest volgt en zwijgt
    Waar heb ik dat nog gezien, geen plaats voor een eigen mening inspijt dat van wat men beweert Nederlandse inspraak te zijn, en van daar uit ook veel minder betrokkenheid, ook bvb in de job.... of zie ik dat allemaal mis, zo van op een afstand [aar toch korter dan dat je denkt...

Vroeger was NL en NL 2 twee van de vaste zenders hier in de omgeving, ik zie dat dit wel wat veranderd is.

Zo ook, als ik op pad ben voor één of andere supergoedkope vergroter... haast geen Belgische nummerplaten zie ik dan richting Nl.

Omgekeerd, meer dan ooit, hoeveel Nederlanders komen hier nog de gezelligheid opzoeken om er te blijven wonen. En ik denk dat het niet alleen te maken heeft met de kost van het wonen.

Maar we zijn wel erg ver afgeweken...

Terug naar de fotografie, waar jullie mee mogen pronken...
    Enkele goeie fotografen toch??
    Paul den Hollander (what's in a name )
    Anton Corbijn
    wie nog??

mvrgr
    Fred

Shooter
    35mm
    Een heuze afgedrukte Schokker, dat is wat ik je kan geven Fred. Een echt Hollands meesterwerk ;-)

Deze heb ik een tijdje geleden gemaakt met een zorki 4 ;-)Ik heb hem gister in mn doka afgedrukt, wat ben ik blij dat ik het doka werken ontdekt heb zeg!

p.s. Fred ik zal je even een mail sturen
    No photographer is as good as the simplest camera....Edward Steichen...

Page 3 of 3 FirstFirst 123

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin