Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,571   Posts: 1,545,632   Online: 982

Results 1 to 5 of 5

Shooter
    Multi Format

Eindelijk, ik ben dan toch niet de enige...

Hi,

Eerst en vooral...raar maar waar,pas vandaag heb ik dit forum gevonden (en dat terwijl ik dagelijks meer dan 8 uur on-line ben)

Korte voorstelling van mijzelf:
    Ben een 29 jarige fotograaf van beroep die vooral mode, muziek en commerciele "dingen" fotografeer. Van opleiding ben ik eigenlijk artistiek-fotograaf. Ja inderdaad...6 a 7 jaar kunstopleiding gevolgd richting fotografie. Helaas van "kunst-fotografie" is het praktisch onmogelijk om van te leven hier in België. Vandaar dus dat ik nogal commercieel werk. Tja nog liever dat omdat fotografie nu eenmaal mijn grootste passie is :-) Gelukkig kan ik mijn commercieel fotowerk combineren met meer vrij-werk.
    Liefst van al werk ik volledig analoog. Dat is nu eenmaal de enige echte pure vorm van fotografie voor mij. Enkel voor klanten ben ik zowat "verplicht" om digitaal te werken :-( ('k weet niet hoe dat ligt bij andere beroepsfotografen)

Anyway, 'k ben blij dat er toch nog mensen zijn die de voorkeur geven aan analoog.

groeten
    iori

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Iori, hartelijk welkom. Goed er weer een analoge purist erbij te hebben.

Groeten

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Quote Originally Posted by iori de windt
    Eerst en vooral...raar maar waar,pas vandaag heb ik dit forum gevonden (en dat terwijl ik dagelijks meer dan 8 uur on-line ben)

Enkel voor klanten ben ik zowat "verplicht" om digitaal te werken :-( ('k weet niet hoe dat ligt bij andere beroepsfotografen)
    Welkom op Apug. Ik zie mooie beelden op je site.

Digitaal: en als de klanten zwart-wit willen?