Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,571   Posts: 1,545,632   Online: 982

Results 1 to 5 of 5

Shooter
    Multi Format

Eindelijk, ik ben dan toch niet de enige...

Hi,

Eerst en vooral...raar maar waar,pas vandaag heb ik dit forum gevonden (en dat terwijl ik dagelijks meer dan 8 uur on-line ben)

Korte voorstelling van mijzelf:
    Ben een 29 jarige fotograaf van beroep die vooral mode, muziek en commerciele "dingen" fotografeer. Van opleiding ben ik eigenlijk artistiek-fotograaf. Ja inderdaad...6 a 7 jaar kunstopleiding gevolgd richting fotografie. Helaas van "kunst-fotografie" is het praktisch onmogelijk om van te leven hier in België. Vandaar dus dat ik nogal commercieel werk. Tja nog liever dat omdat fotografie nu eenmaal mijn grootste passie is :-) Gelukkig kan ik mijn commercieel fotowerk combineren met meer vrij-werk.
    Liefst van al werk ik volledig analoog. Dat is nu eenmaal de enige echte pure vorm van fotografie voor mij. Enkel voor klanten ben ik zowat "verplicht" om digitaal te werken :-( ('k weet niet hoe dat ligt bij andere beroepsfotografen)

Anyway, 'k ben blij dat er toch nog mensen zijn die de voorkeur geven aan analoog.

groeten
    iori

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Iori, hartelijk welkom. Goed er weer een analoge purist erbij te hebben.

Groeten

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Quote Originally Posted by iori de windt
    Eerst en vooral...raar maar waar,pas vandaag heb ik dit forum gevonden (en dat terwijl ik dagelijks meer dan 8 uur on-line ben)

Enkel voor klanten ben ik zowat "verplicht" om digitaal te werken :-( ('k weet niet hoe dat ligt bij andere beroepsfotografen)
    Welkom op Apug. Ik zie mooie beelden op je site.

Digitaal: en als de klanten zwart-wit willen?

Iori: ik zie dat jij leraar bent bij Syntra. Wat kan je me nog meer vertellen over de opleiding? Mid-vlaanderen, waar is de cursusplaats dan?
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    Multi Format
    PieterB: neen ik ben geen leraar meer in SYNTRA. Ik was het wel tot 2004.
    Ik gaf les aan het SYNTRA in Sint-Niklaas (richting Hamme).
    btw, 'k denk niet dat je in SYNTRA waasland nog een opleiding fotografie kan volgen.

En als mijn klanten zwart-wit willen...tja zelfs dan wordt het in de meeste gevallen digitaal gedaan (tot mijn grote spijt). De rede hiervoor is simpel...door de hele digitale revolutie zijn de tarieven voor het fotowerk er niet beter op geworden. Veel klanten kijken nu éénmaal naar de goedkoopste prijs. En op dat vlak is digitaal natuurlijk ideaal voor de klant. Maar als't aan mij ligt (of de klant wil er voor betalen) dan doe ik met véééééééél plezier nog een zwart-wit shoot op de goeie ouwe manier :-)

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    Quote Originally Posted by iori de windt
    Hi,

iori
    Eindelijk, we zaten al lang op je te wachten!!! Welkom

Jaap Jan

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin