Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,836   Posts: 1,582,401   Online: 877

Results 1 to 7 of 7

Shooter
    35mm

Gerrit Hofmeijer?

Sinds enkele weken heb ik deze website ontdekt en heb ik al enkele berichtjes gepost.
    Mijzelf voorstellen heb ik nog niet gedaan dus bij deze:

Mijn leeftijd is 30 jaar, ik woon in Utrecht en ben met fotografie bezig op hobbyniveau sinds mijn 19e. De laatste jaren niet zo druk maar dat wil ik toch een beetje uitbouwen. Vooral nu digitaal fotograferen de markt overspoelt ben ik van plan analoog te blijven werken. De plaatjes zijn gewoon mooier. Ik zit er zelfs aan te denken/probeer zelf films te ontwikkelen en zo mogelijk af te drukken. Voor de adviezen kan ik prima terecht in dit forum, zo heb ik gemerkt.

Gerrit Hofmeijer

MTK
    MTK is offline
    MTK's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Welkom op het forum Gerrit.

Film zelf ontwikkelen geeft je meer controle over het proces. Dit resulteert zeker in betere afdrukken, die je dan natuurlijk ook zelf maakt. En: het zelf ontwikkelen van film kost minder moeite (en is veel leuker) dan naar de fotograaf fietsen om je rolletje in te leveren.

Marcel

Shooter
    Medium Format
    Welkom op het forum.
    Binnen de APUG gemeenschap zit een enorme kennis op het gebied van de analoge foto-en doka techniek.

Veel plezier met je hobby.

Robert

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    Welkom Gerrit,

Bezoek ook eens onze APUG kroegmeeting,

Jaap Jan

Shooter
    35mm
    Quote Originally Posted by naaldvoerder
    Welkom Gerrit,

Bezoek ook eens onze APUG kroegmeeting,

Jaap Jan
    Waar en wanneer dan?

Gerrit

Aodhán's Avatar
    Shooter
    35mm
    Welkom! Deze site zal je zeker helpen meer tijd aan je fotografie te besteden, het enthousiasme is zeer besmettelijk!

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    Quote Originally Posted by Hofmeijer
    Waar en wanneer dan?

Gerrit

Hou de thread kroegmeting in de gaten, in de rubriek "dooor leden georganiseerde evenementen". De volgende wordt georganiseerd door Robert Vonk in de buurt van Ravenstein.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin