Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,721   Posts: 1,514,944   Online: 1100

Results 1 to 5 of 5

Shooter
    Multi Format

Peter uit Leuven

Dag allemaal,

Nadat ik de laatste maanden hier regelmatig kwam meelezen, wil ik me even toch even voorstellen ...

Ik ben Peter en afkomstig uit Leuven.

Als ik erover nadenk, heb ik altijd wel foto's gemaakt, maar sinds '96 ben ik eigenlijk gebeten door de "foto-microbe".
    Ik schreef me toen in bij de academie met de bedoeling van een toffe hobby uit te bouwen.
    Ik leerde er doka-werk, studio-werk, ... eigenlijk ging er nieuwe wereld open...
    Ik heb er dan ook al menige tijd ingestoken.

Ondertussen fotografeer ik enkel zwart-wit. Vroeger deed ik alles (ontw. en afdr), maar nu heb ik spijtig genoeg niet zo veel tijd meer (2 kindjes) en moet ik keuzes maken ...

Mijn doka wordt echter nog regelmatig bemand. Ik fotografeer in meerdere formaten : kleinbeeld (Eos), middenformaat (Hass.) en sinds kort ben ik bezig met 4X5(Graflex)

Verder zou ik mij nog willen toeleggen op Lith en Gomdruk.
    Maar zoals ik reeds zei : ik moet eerst terug tijd vinden.

Tevens ben ik bij een fotoclub maar hier zijn we nog met 2 echte analogen ...

Groetjes,

Peter

Christopher Nisperos's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by peter27470 View Post
    Dag allemaal,

Nadat ik de laatste maanden hier regelmatig kwam meelezen, wil ik me even toch even voorstellen ...

Ik ben Peter en afkomstig uit Leuven.

Als ik erover nadenk, heb ik altijd wel foto's gemaakt, maar sinds '96 ben ik eigenlijk gebeten door de "foto-microbe".
    Ik schreef me toen in bij de academie met de bedoeling van een toffe hobby uit te bouwen.
    Ik leerde er doka-werk, studio-werk, ... eigenlijk ging er nieuwe wereld open...
    Ik heb er dan ook al menige tijd ingestoken.

Ondertussen fotografeer ik enkel zwart-wit. Vroeger deed ik alles (ontw. en afdr), maar nu heb ik spijtig genoeg niet zo veel tijd meer (2 kindjes) en moet ik keuzes maken ...

Mijn doka wordt echter nog regelmatig bemand. Ik fotografeer in meerdere formaten : kleinbeeld (Eos), middenformaat (Hass.) en sinds kort ben ik bezig met 4X5(Graflex)

Maar zoals ik reeds zei : ik moet eerst terug tijd vinden.

Tevens ben ik bij een fotoclub maar hier zijn we nog met 2 echte analogen ...

Groetjes,

Peter
    Hello Peter,

Welcome! Did you know that David Goldfarb, the APUG moderator, is in your town right now staying at the hotel above the Café Leffe? Maybe you'll bump into him!

http://www.apug.org/forums/forum49/39438-belgium.html

Cheers,

Christopher

.

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Peter, van harte welkom.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Quote Originally Posted by peter27470 View Post

Peter welkom,

Alternatieve procedes zijn mijn dada.
    Ik overweeg mijn eindwerk op de academie in Lith te maken.

M.
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

WITZ's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Peter,
    Welkom.
    Het is hier vrijwel altijd gezellig.

Johan

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin