Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,663   Posts: 1,481,658   Online: 802

Results 1 to 5 of 5

Shooter
    35mm

Even netjes voorstellen

Mijn naam is Evert uit Alkmaar en ben al weer zo'n 40 jaar bezig met fotografie.

Ben vorige week in het bezit gekomen van een 4x5 inch Cambo SC, in vrijwel nieuwstaat met een Horseman rolfilmachterwand en 2 polaroidwanden. Bij deze aankoop zat ook een Linhof Color met 2 objectieven, ook in een hele mooie conditie.
    Wil ze beiden binnenkort eens gaan uitproberen. Zijn er nog meer mensen die met de Linhof hebben gewerkt?
    Last edited by evertfoto; 10-23-2007 at 12:26 PM. Click to view previous post history.

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Hallo Evertfoto,
    welkom op het forum.
    Ik gebruik een linhof technika 5. De linhof Color heb ik nooit in handen gehad.
    Ik ben een beginner op 4x5"

Groeten van Daniel uit Krommenie en werk in Alkmaar.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Welkom op APUG. Er zijn hier meerderen die op 4x5" werken. Niet allemaal specifiek Linhof maar dat mag de pret niet drukken.
    Veel plezier en mooie foto's met je nieuwe speeltjes...
    harry

Release, the best you can do...

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Ik heb een technika III gehad, welke is opgevolgd door een shen hao 4x5 ivm het gewicht en de verstelmogelijkheden.

Veel plezier.

Bertus's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    170
    Dag Evert, welkom bij APUG. Ik heb zowel een Cambo als een Linhof Color (gered uit een afvalbak met lens...) (Daarnaast nog een Toyo Field). Deze Linhof is een solide camera met ruim voldoende mogelijkheden. Ben reuze benieuwd wat je ons laat zien op de APUG site. Bert

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin