Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,042   Posts: 1,560,780   Online: 1129

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 27

Thread: Robbedoes

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Robbedoes

Mijn naam is in werkelijkheid Rob Slotboom, ik woon in Nijmegen en ik ben al een tijdje aan het rondbladeren op dit forum; tijd dus om me maar eens voor te stellen.

Fotograferen doe ik al langer maar tijdens de fotografielessen op de academie in Arnhem is het pas wat meer de diepte ingegaan. Aanvankelijk gebruikte ik een anoloog toestel maar gezien de werkwijze op 'd academie heb ik drie jaar geleden een Canon D300 gekocht. Erg handig omdat de opdrachten op grafisch vormgeven gericht waren en dat vak is vrijwel geheel geautomatiseerd. Buiten het grafische werk ben ik erachter gekomen dat ik digitale fotografie minder interessant vind dan anoloog, met name monogroom en ook 'pinhole'. Ik mag daarom van geluk spreken dat ik mijn oude camera niet heb weggedaan en ook mijn omgebouwde Clack nog heb.

Momenteel sta ik aan de vooravond van een spannend avontuur, het opzetten van een doka! Dat wordt een beetje een bijzondere doka want ik fotografeer naast kleinbeeld ook met een Minox B. Voor de doka heb ik dan ook de beschikking over een Minox vergroter en een daglichtontwikkeltankje. De rest moet allemaal nog komen: een kleinbeeld vergroter, verduisteren, schalen, klok enz enz.

Het lijkt me prettig om mijn ervaringen op dit forum te delen en ik zal zeker heel wat te vragen hebben. Maar wie weet kan ik over een tijdje ook eens een keer iets zinnigs toevoegen aan de discussies.

Groetjes,

Rob
    Last edited by Robbedoes; 01-22-2008 at 11:01 AM. Click to view previous post history.

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Hallo Rob, welkom en er zijn genoeg analoge "mafkezen" hier , dus je hoeft je niet totaal verlaten te voelen in de digitale woestijn

Groeten

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Hoi Hans,

Dank je.
    Echt verlaten voel ik me nog niet. Als dat gebeurt koop ik een mobiel met camera: kan ik converseren en fotograferen tegelijk :-)

Shooter
    Medium Format
    Welkom op het forum en succes met de Minox experimenten. Nog kleiner dan kleinbeeld (8x11mm).

Groetjes,

Robert

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Hallo Robert,

Voor wat betreft de doka, verkoop jij nog schalen en dat soort spulletjes?

Groet, Rob

Shooter
    4x5 Format
    Welkom we zullen wel kennis maken zaterdag.....

Andy K's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    81
    Welcome to APUG Robert.

-----------My Flickr-----------
    Anáil nathrach, ortha bháis is beatha, do chéal déanaimh.

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Andy K View Post
    Welcome to APUG Robert.
    Hi Andy,

Thanks for welcoming.
    What about the "Show Of Hands" footer, are you a memeber of the band?
    Last edited by Robbedoes; 01-23-2008 at 04:17 PM. Click to view previous post history.

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by gary mulder View Post
    Welkom we zullen wel kennis maken zaterdag.....
    Dank je. En misschien kom ik na zaterdag wel van mijn minderwaardigheidscomplex af en ga ik echt groots doen :-)

Shooter
    4x5 Format
    Zelf heb ik ooit een minox gekregen, maar tot op heden niet gebruikt. Om je de waarheid te zeggen durf ik niet zo goed. Volgens mij ben ik daar veeeel te slordig voor en is 't bij mij gedoemd te mislukken. Maar petje af voor diegene die daar mooie beelden uit maakt.

Page 1 of 3 123 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin