Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,043   Posts: 1,560,863   Online: 1203

Results 1 to 6 of 6

Shooter
    35mm

Ook ik stel me even voor.

Goedendag,heb me net aangemeld bij APUG.
    Was al een paar maal te gast enwas wat wijzer geworden over bepaalde ontwikkel methode`s van Zwart-Wit film.
    Ben een jaar of dertig bezig als een fanatieke amateur zwart-wit prutser.
    Ben nog niet helemaal ondergesneeuwd in de digitale golf.
    Ik kan m`n doka niet missen [ Met muziek en een koelkast met niet alleen de films en papier ] Vindt het jammer dat het zo hard terug loopt met de verkoop van films en de chemicalien.
    groeten Resias.

Shooter
    4x5 Format
    Welkom aan boord.

Gelukkig is door de komst van 't internet de wereld zo klein geworden dat we in ieder geval de spaarzame plekken waar analoog nog wet de doen is kunnen opzoeken. Het is niet meer op de hoek foto spullen kopen maar het zal steeds meer via internet moeten. Het is vooral vervelend voor diegene die zo analoog zijn dat ze geen internet toegang hebben. (Een foto maat van mij.)

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Hallo, Resias.
    Welkom bij Apug, Ik zou me maar nog niet te veel zorgen maken over het verkrijgen van de benodigde analoge producten. Zoals de zaken er nu voor staan zal alles nog wel een tijdje verkrijgbaar zijn. En als volhardende analoge dokawerker, zullen er altijd wel oplossingen te vinden zijn.
    Veel plezier met het volgen van alle treats.
    Groeten ,Ludo

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Hallo Resias, je bent onder vrienden hier...dus welkom!

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

Shooter
    35mm
    welkom resias!
    fijn dat je zwart-wit niet los kunt laten.
    welke muziek draai jij tijdens het afdrukken?

groet, claire

Shooter
    35mm
    Dokagirlll, ik mag echt in het donker staan te genieten van PINK FLOYD,J.J.CALE en nog wat andere gasten uit die tijd.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin