Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,561   Posts: 1,545,274   Online: 801

Results 1 to 10 of 10

Thread: FF voorstellen

Shooter
    Multi Format
    Images
    5

FF voorstellen

Goeiemiddag,

Ik zal me ook maar even voorstellen. Mijn naam is Peter de Groot. 35 jaar en recentelijk eigenaar van een technische camera van Cambo. Het is een 8x10 formaat met verschillende achterwanden zodat ik ook 4x5 en 5x7 kan schieten.
    Ik ben een complete leek op dit gebied dus ik hoop dat ik ook hier voldoende informatie kan vinden.

Verder heb ik ook nog wat onderdelen te koop. Ik heb al wel ervaring met spiegelreflex camera's. Ik heb op dit moment een canon eos 300d en een 30d.

Ik hoop binnenkort ook wat foto's te kunnen laten zien maar eerst moet ik nog een filmhouder voor 4x5,5x7 en 8x10 zien te vinden. En een statief natuurlijk.....en een ruimte om te kunnen fotograferen etc, etc.

O ja ik woon in Maastricht.

Groetjes,

Peter

(ja ik zit ook op largeformatphotography forum)

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Hallo Peter,
    Evenals op LF ook hier van harte welkom.
    Succes verder met de uitbouw van je systeem.
    harry

Release, the best you can do...

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Jemig,
    Je begint net en nu al op 8x10?

Veel succes.

Shooter
    35mm
    welkom en succes met je analoge stappen!!!!

Tom

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Van harte welkom Peter.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

dirkv's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Welkom, op marktplaats staan 8x10 filmcassettes!

Shooter
    Multi Format
    Images
    5
    Dank allemaal.