Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,677   Posts: 1,482,029   Online: 890

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15
    WITZ's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Jaap,
    sterkte in zo'n moeilijke tijd.
    Fotografen werken met licht, hopelijk kun je, je vrouw, je dochter nog ergens licht puntjes vandaan halen.
    à Dieu,
    Johan

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Jaap, jij en Jacqueline waren al verzekerd van onze steun, en op dit moment is niets belangrijker dan Joelle en Jasmijn. En op dit soort momenten is Deventer helaas heel ver weg.

Ik hoop dat je in de toekomst de weg weer terug zult vinden naar je doka en naar dit forum. Voor jou en voor ons welzijn. Je bijdragen zijn altijd heel deskundig, opbouwend en met een gezonde dosis humor. Ik weet dat je dat laatste ook in deze tijd niet verliest. Intussen hopen en bidden we dat Joelle nog lang een van je twee favoriete modellen mag zijn.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Bedankt voor de warme reacties.
    Ik heb geleerd dat wanneer je tot je nek in de shit zit, je hoofd niet moet laten hangen. En als je naar het licht kijkt, de schaduw altijd achter je valt. (enz)
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

Shooter
    4x5 Format
    Jaap, veel sterkte gewenst en hoop je spoedig onder betere omstandigheden weer te zien.

Jed

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Beste Jaap,

Dit is wellicht een beetje late reactie. Ik ben al een tijd niet meer op APUG geweest door persoonlijke problemen. Maar als ik jouw verhaal lees krijg ik de koude rillingen. Wat een toestand, wat een beproeving!

Ik weet niet hoe het er momenteel voorstaat maar ik wil je graag heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat alles goed af gaat lopen.

--Rob

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin