Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,566   Posts: 1,545,425   Online: 1052

Results 1 to 6 of 6

Shooter
    Medium Format

Een goede dag.....

Zo, sinds een paar minuten aangemeld op deze site.
    Ik ben Mark. Ik ben helemaal "bezeten" van fotografie en alles wat daarmee te maken heeft. Heb in het verleden vakfotografie aan de fotovakschool gedaan,maar ben door omstandigheden niet werkzaam in de fotografie (zo kan het lekker een hobby blijven).

Ik werk nu 20 jaar met Nikon F4 en later F5. Uitsluitend diafilms (Velvia / Provia). Hiervan worden overvloeiseries gemaakt welke met kodak S-AV en Stumpfl worden gepresenteerd.
    Ik werk nu 16 jaar met Mamiya RZ. Uitsluitend zwart-wit (TMAX). Er wordt met een Durst L900 met VLS501 multigradekop afgedrukt op Ilford MG. Ontwikkeld wordt in een Ilford 2150RC machine (lekker gemakkelijk).
    Ik gebruik tijdens zware bergtochten een Bronica RF645, superding en lekker ligt.

Ik fotografeer vanalles (portret in de studio, landschap, architectuur, reportage). Ik probeer vooral iets te zeggen met mijn foto's.

Ik ben ook erg geinteresseerd in de achterliggende techniek van de fotografie. Heb daar ook inzicht in en wil mijn kennis graag delen.

Oh ja, ik heb sinds twee maanden een D300 digiflex, wel leuk voor erbij. En daar is voor mij alles mee gezegd. Deze week weer lekker met de Mamiya bezig geweest.....

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Hallo Mark, welkom hier op Apug.

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

Shooter
    Medium Format
    Images
    1

welkom

Hoi, Marc
    Welkom op dit forum, we zien uit naar de kennis die je kunt bijdragen in de verschillende threads.
    Groeten, LUDO.

Shooter
    35mm

welkom

alle kennis is welkom. Vooral kennis die gedeeld word is echte kennis...

hopelijk kan je hier toch ook nog een ding of twee bijleren.

Tom

Shooter
    4x5 Format
    Welkom, Je verhaal maakt nieuwsgierig naar je platen.

Shooter
    Medium Format
    Ja, maar ik ben er nog niet uit hoe ik eea goed kan digitaliseren, sterker nog, wat moet ik met een gescande dia als ik ook het origineel heb wat ik heel mooi kan projecteren? Natuurlijk wel handig als je een een fototje kan posten....

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin